My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, November 15, 2009

Home sweet homeeee =)

Wuarghhhhh...pas 4 minggu aku tak balik umah, arinie aku balik untuk selama-lamanya...ala, tak dok la untuk selama-lamanya...kata untuk cuti sem kan...

Nak g fly fly without wings lambekkk lagikk...pastu nak wat apa ek??jaga baby kah??oh yaaa, akak aku dah hampir2 dah tuuuu...

Ha banyak citer aku nak citer nih...tapi tak kan satu entry penuhhh lak...harus bosan noks...

Tadik ngangkut barang punyala hazabbbb...tuela bawak barang g hostel bukan main lagik alih2 ha amik kauuu...macam dok sepuluh tahun nuh haaa...ko bayangkan lah, 6-7 kali aku turun naik tangga...eh2, overrr!turun naik lift daaa...

Baru sat2 tadi plak 1st tyme aku tengok sehati berdansa untuk musim nieeee...bukan tak dok tv kat hostel, tapi malassss la...nak jalan pun malas...mOtip?bontot beratt =P huii, catat rekod kott...sem nie aku tak pernah langsung tengok tv kat hostel...huahuahua

So cuti sem nie aku berazam nak tengok tv puas2, nak makan puas2, nak tido puas2, nak jalan puas2, nak tuttt puas2...tuttt?apakah?hahahaha

Eh2, semalam i jumpa 3 artis youuu...masing2 ngan bf terchentaaaaa...ha, kantoi daaaaaaa...nanti2 ah i story mory...

babaiiiiii


6 comments:

::NaS:: said...

aku jeles!aku jeles!aku jeles!
sonok gile ko cuti lepak umah....

Privacy_Resident said...

ko jumpa aku ko kate jumpa artis. adei~

[z@ck] said...

sapa artis tu?
ko cuti brapa lama?

atty's said...

yeah lepas ni leh ..makan tido..layan tb..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bestnyaaaaaaa cuti..jeles nie..wah nak flying without wing ke mana lak nie?? nak itut..nak itut..heheheheh

kojah said...

dear nas,
ala jgnla jeles2...ko bila balik mesia??

dear privacy,
hahaha ehh, ko ek?aku silappp org la tuh =P

dear zack,
kne la tgk blog aku ari2...haha aku cuti smpai bln 1...npe, nk jmp ke?heee

dear atty,
tau xpe kak...tp arini lappy lak wat hal...huwaaaaaa

dear purple,
bestnyerrr tdo kak...hihi fly2 tue nanti2 kak...bg surprise ckit =P

Page number