My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, January 19, 2010

Penjual goreng pisang...

bang, nak goreng pisang 2 hengget...

abang tuh pun bungkus2 la goreng pisang tuh...ada 2 orang abang yang tukang bungkus...tapi yang bungkus nih sorang sajork...lagi sorang tengah minum air...

eeee, goli plak aku berabang2 nih...lalalala

pastu sebelum goreng pisang tuh masuk dalam plastik, dia g letak bungkusan goreng pisang tuh atas tangan brother yang sorang lagik...brother tuh pulak tersenyum2 kerang busuk...

apesal heh???

makcik2 bersebelahan pulak saling memandang...aku jugak kehairanan...apesal hah?????2x aku beli, 2 x gak ko buat macam tuh...

nak kata memang stail ko camtuh tak masuk dek akal pulakkk...kat makcik2 sebelum aku ko tak buat pun cenggitu...

ke kau nak jampi serampah aku?sib baik masa ko g letak atas tangan kawan ko tuh ada ketas...kalau goreng pisang yang aku nak beli tuh ko g slumber letak atas tangan dia, mau aku sekeh ko kang...

ehhh jap, nape yerk??tangan dia tuh pencicah goreng pisang kah??



4 comments:

sueanne said...

brother yg kedua tue ke yg bagi kat kojah?..die minat la tue..heheheh..

*ayu the sun* said...

akak rasa dia mandrem ko jah..
sbb tu dok teringat sampai buat entry.
hahahaa

habes laaa..
:P

ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

DoDu@HaHA said...

menurut pengalaman aku sbg seorang lelaki.. yang senyum karang busuk tu msti da usha kau lama dah... ade sbab die snyum tuh..

kojah said...

dear sueanne,
yg bg tuh la yg letak atas tgk brother lain...

dear ayu,
hahahaha betul2 kak...mlm2 nk tdo pun dok tringt...

dear dodu,
ntah...tak sukak pulakkkk...

Page number