My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, January 11, 2010

Hostel life...

oh ya, aku dah balik dari sandakan...kalau orang tanya aku apa yang best kat sandakan, ini jawapannya...sungai kinabatangan n peristiwa anjing di gua gomantong!!sangat2 bestttttttttttttttttttt!!apakah?tunggu aku update yaaaa...

sekarang aku di rumah mau bersiap2 ke hostel...patutnya semalam masuk hostel tapi sebab kepenatan yang amat so kita balik esok saja lahhhh...

paham2 je lah kalau balik hostel arini...class arini?muahahahaha alahhh, minggu nie baru start class maknanya minggu ini minggu suai kenal...kihkihkih

dannn aku terpaksa jua menginap di hostel...menginap?haha atas permintaan parents ku, aku turutkan tanpa rela =(

ok, dadadada...mau kemas2 barang mau pulang ke sangkar...

ayuh kita belajar!


5 comments:

Sharinginfoz said...

memang seronok apa kat hostel dapat berdikari...

Jom Main Catur

Jom Terminate Kad Kredit

kojah said...

sharinginfoz,
bukan bro...sbb tak penah merasa dok luar ngan kengkawan...dok hostel memanjang dari sekolah lagikkk...bosan pn ada...huhuhuhu

rasp said...

tak sabar nak tau stori anjing tu hehehehe...
slamat menginap di hostel *ihiks*

nURmALa mAZLan said...

Best apa dok hostel… ooo..teringin nak dok menyewa luar la ni?? hahahaha`

kojah said...

dear rasp,
ok sy cube update secepat yg mungkin...hihi ok, selamat terpaksa kak =(

dear nurmala,
a'ah teringin kak...xpenah dok luar...

Page number