My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, January 20, 2010

Kadang2 aku rasa macammmm...

nak jadik batu api jugak la...helloooooo, kat dia kau kutuk2 aku...kat aku pulak kau kutuk2 dia...apeke hal nyer kau nih??

syaitan bertopeng kan manusia kah??

atleast aku dengar apa2 dari kau aku diam jerk...tak ada la aku nak kepochi sana sini...memangla aku akui aku ada tak puas ati kat dia jugak...tapi yang kau kutuk2 dia jugak tuh camne??

heiiii, tak payah la ko nak menyampai pulak kat orang lain...ntah2 apa yang ko sampaikan tuh ko g tambah2 lagik bagi nak sedapkan cerita ko...

sabarrr je lah...u olsss, perlu kah aku jugak bersikap seperti dia???kadang2 aku rasa macam tak aci pulakkk...yela, orang tue ingat aku jerk yang kutuk dia padahal orang yang tukang menyampai tuh lagik la kaw2 dok kutuk...

atleast aku tak suka seseorang tuh aku tunjuk jerk...kau??talam 1000 muka...

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!~


5 comments:

sueanne said...

kekadang..akk pn tak phm ngn org2x camni..kepochi betul la..

DeVoTeD LiLy said...

ni jenis CNN bergerak ni sis.. hahah..

btw..
salam kenal...

kojah said...

dear sueanne,
ntah la kak...xtau nk kata apa dah...sabar je lahhhh

dear devoted,
kalah CNN lagikkk...punyalah nak mengapi2 kan org...huh!!

Sharinginfoz said...

sabar jangan tak sabar...

Macam Mana Nak Dapat Kepercayaan???

Thanks My Son

kojah said...

tuh la mmg sabar, klu tak sabar dah lama sy jadik batu api gakkk...

Page number