My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, January 26, 2010

Beli jangan tak beli...

Sebenarnya entry nih dedicated kat cousin aku...sebab dia suro aku amik gambar clutch ngan kasut2 yang adaaaa...

tapi bukan la untuk tiru design nie yeeeeee...cuma nanti kot2 ada yang dia berkenan, so buleh la dia g terjah...

hurmm u ols pun buleh la tengok sama...kot2 ada yang korang mau rembat nanti...hiks!


kasut di vincci...

ini je la bagi aku yang cantik pun...

wedges kaler purple macam hang nak tuh tak dok laaa...kaler coklat jerk yang ada...


dan ini clutch di charles n keith...

Dahhh, ckit je tau clutch2 yang ada...tak cantik pulak tuhhh...dulu banyak yang cantik2 kan??


dan ini...aku rasa 3 clutch jerk yang aku nampak...

kedai lain memang banyak la cuma yang nih aku terjah charles n keith sajoooo...


dannn, baju nih cantik takkkk??


No comments:

Page number