My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, February 17, 2010

Iqbal dah 5.2 kg...

alololo iqbal...

seronok lah ko kannn...mak ko mintak cuti extra sebulannnn...


ehhhh, ada ke orang mintak lagik cuti tanpa gaji selama sebulan pas abis tempoh cuti bersalin tuuuu??

ada orang penah buat tak?


kan aku balik rumah pas klas ari rabu aritue...ari khamis tuh aku dah kena balik hostel balikkk...ater klas aku ari khamis tue pukul 4.30 petang...

tapi syorga okkk bila akak ngan abanglong aku offer nak anta hostel...yippie!!


tapiii upe-upenya dorang nak singgah sini dulu...mau tinted kereta...

masa nih aku dah pikir dah...sempat ke klas aku kol 4.30 jap lagikkkkkkkkk...masa nie dalam kol 1 lebih camtue la...


tengok tengok tak sempattt...aku belajar kat tempat kereta la masa nih...huhuhuhu tue pun sib baik class aku petang tue tak blaja sangat...heh, memang tak blaja laaaa...bagik assignment sahaja...

haaa dah nama tinted, ada memacam la harganya...ko pilih sajork jenis hapa yang ko nak berdasarkan ko punya budget...


kereta aku nanti aku budget dalam 3-4 ratus sajork...muahahahahaha berangan la ko kojah!


perkembangan dia, dia dah pandai tengok oranggg...

even aku kejap ke kanan, kejap aku kiri, dia akan peratiii jerk kat mana aku pergi...


cuma yang masih mahal adalah senyumannyaaaa...ko acah la macam mana sekalipun, serius camtuh la jugakkk muka dia...

tapi baru sekali mak dia senyum, bukan main lebar lagik dia senyummmmm...mencikkkkk!

nih ha bukan dia senyum kat aku nih...kat mak dia laaaaaaaa...



7 comments:

Anonymous said...

owh baby boy !

misz_nierah said...

alolololo....comeynye dia! hahahaha...si tonet yg botak! ngaa...ampon~

Dee said...

budak botak yg cute..

kojah..nk view blog akak cuba ko tukar resolution monitor ko

gi kt desktop, right click, click properties, then setting..cari screen resolution..tukar pd 1024 x 768..pastu apply..try ek..

kojah said...

dear kf,
yaaa not baby gurl =P

dear misz_nierah,
hahahaha si tonet yang tak suka senyum

dear dee,
ok2, sy try wat kak...

Gieyana said...

comeyy bb tue..cute!

owhh kalau tinted keta mmg lambat!huhu

sue said...

so sweettt jek iqbal nih

kojah said...

dear gieyana,
thanx kak...tuh la lmbt sgt sampai ponteng klas...hoho

dear sue,
hihihi thanx kak =)

Page number