My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, February 18, 2010

Flaming steamboat, sunway...

korang penah pegi tak?aku baru pestimeeeee...

nie jugakkk aku terliur dok tengok blog2 oranggg...bukan takat flaming nie jerk dok ada dalam list 'harus terjah' aku, tapi banyakkkk lagik...hahahahahaha


haaa kebetulan ada pulak yang ajak, lajuuu oh aku memfollow...

nie ntah ke berapa round ntah...sebab mula2 tuh aku macam malas nak bergambar...tapi bila tengok orang sebelah asyik dok snap sana sini, hati aku baru terkinja-kinja nak bergambarrrr...

tapi sorry lah yeee...gambar tuan empunya blog nan adooooo...begitu juga dengan ahli jemaah kojah pada masa ini =P


asyik asyik ketam udang, pastue makanan lain pastuh ketam udang balikkk...

ateee itulah makanan favourite aku...


dah nama pun steamboat, harus la ada kuali cenggitu...eh kuali ke apa nama benda tuh?muahahahaha

tapi benda tuh tak panas tau kalau ko pegang sekalipunnn...


yang nie pun aku amik berulang kali...ada la dalam 4,5 kali kottt...

kalau ada strawberry lagik la layannnnnnnn!


tapi ice cream nih hanya sekali sajork aku merasa...sebabnya perot aku dah betul2 santak dah masa nih...yang nie pun ada orang amikkan...

tapi part yang best tuh bilaaaaaa.......

kojah: ehhh banyaknya aku makannnn...
no name: takpe2...u deserve it...kita bayar kan...amik lagikkk...


wahhh syorga okkkkkkk!!muahahahahaha cube kalau cousin aku tengok aku makan, sure dia dah tegur dah...banyaknyaaaaaaa kojah makan...hahahaha


restaurant nie betul2 sebelah sunway piramid...tapi janganlah ko tanya aku jalan nak g sunway nih, memang terkedu-kedu la aku nak menjawabbb...

kiranya restaurant nie betul2 sebelah kiri sunway pyramid...

restaurant dia plak paling hujung sekali...2 tingkat nyer restaurant...u got it?

harga?rm20.90 per head...ko makan la banyak mana sekalipun, banyak tue jugak yang ko bayauuuu...sebabnya dia ala-ala buffet...ko pilih, amik, rebus dan makannnn...


8 comments:

n0n0n said...

mcm best?mlm ni gak aku nk pegi....ekekekekekeke

Dee said...

apsal ada logo jusco tu..kt sunway dh ada jusco eh?

Sharinginfoz said...

sedapnya...... hmm maybe boleh try ni.... lapar gak tengah hari ni....

Gangguan Seksual

Nak Jadi Penjamin????

kojah said...

dear nonon,
nak kata best tak sgt kot...bagik aku johnny lagik sedap...tp tue bagik aku lah

dear dee,
ada la kottt...sy amik gmbr sunway tuh...klu x, mcm mana leh ada logo tue kak...hihihi

dear sharinginfoz,
g la try...bawak family semuaaa...

Nurmala Mazlan said...

t arr..
aritu ada blogger gathering kat situ..tp akak x dapt join masa tu..frust gilos~

Uchi-Sensei said...

xpna pergi lah kojah !

Uchi-Sensei said...

ni blog kf jugak hee..

ok tenk..

uruchimaru@kf

kojah said...

dear nurmala,
xpe...akak g mkn berdua ngan hubby akak...

dear kf,
pegi lah bro...huiii, awat byk blog sgt??

Page number