My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, February 14, 2010

Deodarant yang jatuh terhempas lalu mengecewakan hatikuuuuu!

wuaaaaaaaaaa melayang 15 hengget dan sembilan puluh sen akuuuuuuuuuuuu!!

nih lah disadvantages pakai deodarant cenggini...ko careless ckit, abis pecah batu2 crystal ko tuhhh...

hurmmm penah sekali tuh aku try jugak nak pakai even dah pecah2 cenggini tapii sakit ckit lah ketiak aku masa tuh...ohh apa ko ingat tak membazir kalau dah setiap kali ko beli, asyikkk dok pecahhh jerk...baik duwet2 tuh aku simpan beli handbag kannn...

so berhati-hati la yee kalau pakai deodarant cam aku nih...

sorry la yerk...gambar aku tak berapa cantik...aku pakai camera hp marrr...


3 comments:

Sharinginfoz said...

tak apalah nanti beli yang lain ok...

Mummy_Sofea said...

ala kojah..beli lain jer..

kojah said...

dear sharinginfoz,
ngah berjimat skang...oh duwetttttt!

dear mummy_sofea,
malasnya kak nak membazir beli deodarant...hahahaha

Page number