My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, February 27, 2010

Badak oh badak!!

ada lah satu hari tue kan...buat aku nak tergelak memanjang...hahahahahaha

aku nih camnie tau...kalau aku kemas umah, ko kena jaga la ngan barang2 ko...yelaaa, aku jenis nak buang masuk tong sampah jerk...bagik aku semua orang dah ada bilik masing2, so pandai2 ko lah nak simpan barang2 ko...

sape suruh sepah2 kan...masuk tong sampah lagik bagus =P


so ada lah satu hari nih, aku kemas2 umah...ntah nape ntah aku tengok rak nih macam berhabuk semacam...aku pun lap la...tetibe aku rasa macam ada sumthing yang mengganggu keje2 mengelap aku...

apa lagik kan, tong sampah la tempatnya...hahahahaahahahaha

tapi petang tue masuk aku tengok syiok2 dok online, mak aku dok jerit2 dari bawah...

mom: jahhhhh, mana badak kat sini??
kojah: badak apa lah pulak makkkkk??
mom: badak nih...mana???
kojah: badak mana nihhhh...ada badak masuk umah ke???
mom: badak kaler biru nih la...abah beli mahal nih...
kojah: (badak kaler biru?? masa nie aku tak terpikir langsung benda yang aku buang tuh)

aku pun turun la...nak tahu jugak badak hape yang mak aku maksud kan...

mom: nih ha, badak tuh dok kat sini...jah buang kat mana?
kojah: laaaaaaaa...hahahahahahahahahaha
mom: hahahaha mahal abah beli nih...
kojah: berapa?
mom: rm****...
kojah: hah??betul ke mahal sampai camtuh?
mom: betul la...malam nanti tanya la abah...










tadaaaaaaaaaaa!!inilah badak tersebut...hahahahahahahaha

kojah: betul ke abah beli rm**** tuh??
abah: betul la...buat halau pencurik...
kojah: yela tuhhhh, masuk jugak pencurik dalam umah nih...benda2 camnih tak leh percaya la...
abah: hahahaha

cantik tak badak tuh???beratttt oh!


11 comments:

MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy said...

ade jgk badak kaler biru..hehe tomei ahh...tp cam seram je duklam umah..hehe

syafawani said...

ahaha..badak..em beli badak jaga kat luar umah pon ok gak..keh3

Uruchimaru @ kf said...

badak ni ni jadi pak gad umah kamu ke kojah!

Gelap said...

mana buleh percaya perkara karut tu,
badak tu plak bleh halau pencuri?
tipu tipu!!

kojah said...

dear mama fiza,
hahaha badak betul baru best!tuh la ntah apa faedah ntah...

dear syafawai,
kehkehkeh ganti anjing

dear kf,
no lah...joke only...

dear gelap,
yee, benda karut...abah aku saje nak gurau2 je lah...

green apple said...

betul.
akak pun kalau mengemas asal yang aku tak berkenan je terus campak lam tong sampah. nasib la kan saper suruh ko letak merata. itu kalau jumpa barang, kalau jumpa duit konfem masuk beg aku laaaaaa.

Pocket said...

peh!! ingatkan badak blu hippo yg satu tika dulu jd iklan hape ntah tu:D
skali badak sumbu daaa...

Ah Fatt said...

rasa2nya kalau ada pencuri
badak tu berubah jadi Badak Man kot
haha

kojah said...

dear green apple,
hahahaha sm la kita kak...cuma duwet tuh klu sy amik mesti ada org tny2 punya lah...huhu

dear pocket,
hahahahaha

dear ah fatt,
hahaha sure mati katak pencurik tuh...

aNoZ said...

bape rm badak tu? nak tau! huhu

kojah said...

dear anoz,
err cukupla gtau 4 angka...kang ckp kang ada pulak yg slh paham...huhu =P

Page number