My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, February 06, 2010

Berjumpa kekasih hati di zaman dahulu kala...

nak berjumpa dorang, sangguppppp 2x aku jejak midvalley ituuu...arini aku jumpa yang nie, esok plak aku jumpa yang nun...

yelaaaa, kalau dah nama kawan baik, apa2 sahaja aku sanggup lakukan...yang penting jangan sampai tikam belakang aku sudahhh...

nih depan2 kemain baik tersengih sana sini, belakang2 aku MasyaAllah...


bahagianya aku jumpa kawan aku yang sorang nih...mula2 terasa ati gak wei aku kat dia sebab dia kawen tak jemput akuuuuuuu...

tapi bila pikir2 balik ada sebab tersendiri, aku maapkan la yooo...

lagipun kalau dia jemput aku, memang aku tak leh nak datang lah...ate trip cameron highland aku menanti...ehhh, bukan aku nak g cameron laaa...tue dulu2 punya cerita...tahun lepas bulan 5 kottt aku g cameron...

kawan aku nih kawen masa aku g cameron tuh laaa...dia plak tak jemput aku...molek la tuh...hahaha


ct h: ko bila nak kawen?
kojah: errrr...


hahahahahaha blaja tak abis lagik weh...

ehhh sekarang nih kalau aku g mid, ini je lah yang aku nampak dulu...serius sedap giler...dia kat food court midvalley tuh belah hujung2 sana...


dan keesokan arinya aku berjumpa kekasih hatiku...

really miss u sitiiiiiiiiiiiii!!masa mula2 berjumpa tuh masing2 terkesima pastu hahahahahaha...dok gelak jerk memanjang...yela, rupa memasing dah lain kottt...dah la sudah 8 tahun tak berjumpa...

apa lagikkk, sebelum makan dok pok pek pok pek, selepas makan pun dok pok pek gakkk...memacam citer la keluar...dari yang single sehingga lah yang bakal menimang cahaya mata...ahakssssssss


agak2 sape yang kawen dulu??hakhakhakhak

aku mau jadik pengapit ko ctttt...

uishhh, rindu plak kenangan aku masa sekolah dulu...banyakkkkkkk oh...yang pasti aku anti giler ngan dak laki sekolah situ...especially classmate aku dulu...lalalala


dan ini tako tao...hurmmm ramai yang dah tahu kot...yang blom tahu, selongkar la entry aku dulu2...tapi yang dah lama jadik readers aku, sure dah lali la kotttt...

owhhh ya, epi besday srikandisyafyka!!may god bless you for all of your journey ;)


2 comments:

Chilabaey's Spot 2 said...

Saya pun suka giler makan Tako Tao ni.... Kalau ke JJ One Utama mesti singgah...

Oooo kita sama yer bulan Februari... Kita sama2 sambutlah tahun ni.... :)

kojah said...

sedap kannnn bro...

a'ah bulan yg sama...hihi

Page number