My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, February 11, 2010

Mau pikir benda yang indah-indah...

buang masa je lah aku pikir pasal kau...eh jappp, aku nak tanya...kalau ko tak bagitahu dorang yang aku tujukan certain part daripada entry aku kat ko, macam mana dorang leh tahu??

yang penting aku tak tujukan kat dorang pun, aku tujukan kat ko...lalalalala

macam tadik skandal pompuan aku kol, aku cerita dari A sampai Z...then baru dia cakap hahhh, yang friendship friends tuh ko tujukan kat dia ke?nape kojah tak penah cerita pun??*owhhh, aku dah tahu sape gtau ko sal benda nih*

see?maknanya apa yang aku tulis dalam nih aku kunci mulut sorang2 jerk...lain la ko g bising2 gtau orang lain...yang penting sape makan cili dia la terasa pedasnya...aku rasa ada jerk blog lain yang lagik power dari aku...ko pun sudah tentu baca blog tuh...kan kan kan...

thanx to blogger friends yang naikkan semangat aku...serius aku rasa mandom betol sejak akhir2 nih...aku pikir nak private blog jerk...rasa aman ckit...

tapiii macam tak masuk dek akal pulak...sebabkan ko sorang, orang lain jadik mangsa...adoyaiiiii!

dahh, sekarang konsep aku macam nih...'kalau terasa ngan aku, ko tak payah masuk blog aku okkkk'...

yippie, malam nih mau makan kenyang2...oh flamming steamboat!!

dannn esok mau post the wishlist for my birthday...i'm promise okeyyy...ada olang nak kasik kojah hadiah ke??ahakssssssss!!

=P

happy now! =)


3 comments:

lily lotus said...

makan kenyang2 yer...take care.

Nurmala Mazlan said...

org tu bermulut busuk

kojah said...

dear lily,
kenyang sgt2 kak...thanx kak =)

dear nurmala,
hipokrit kak!

Page number