My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, February 20, 2010

Carrefour seremban kini dibuka =)

sape orang nogori sini??

ada kannnn...sebab nya aku tahu kfc yang baru bukak kat bandar seremban nie pun daripada readers blog aku jugakkk...

cantikkk oh kfc baru tuh...siap bentuk ala-ala minangkabau lagik...eh bukan ala2...dah memang bentuk minangkabau punnnn...huhu

tapi sampai sekarang aku tak pernah berkesempatan nak jengok kfc baru tueeee...nanti lahhhh...one day okeyyy =D


haaa nih aku bukan nak citer hal kfc tapi hal carrefour seremban...

ok la jugak ada carrefour nih...atleast tak ada la orang nak bersesak-sesak ke jusco...ateee tak jusco, terminal one...tak terminal, seremban parade...

terminal tuh tak payah cakap la...takut plak aku ngan tempat tuh...macam kat negara indon plakkk...silap2 aku pun buleh jadik orang indon...hahahahaha


masa nie tak banyak lagik kedai baru bukakkk...maybe sebab cuti raya cina kottt....

tapi bagik aku jusco still da besttt...sebab kat sini wayang, karaoke, bowling semua nan adoooo...atleast kalau carrefour nie ada wayang pun dah kira terbaikkk!leh la aku cuci2 mata sekali...ahaks!

eh, carrefour memana pun mana ada wayang kan?overrr lak aku...


hurmmm camne aku nak gtau ko kedudukan carrefour nie eh?dia dekat rahang n tak silap aku jalan menuju ke senawang...alahhh, aku tak biasa sangat jalan2 blah sana...aku pun ikot jerk signboard kiri kanan yang tergantung kat tiang lampu...hakhakhak

dan di carrefour, anda boleh menikmati laksa shack yang berharga rm9.90...sedappp tapi nape bila aku suap jerk laksa dalam mulut aku tros tersedak-sedak ek?bahan apa yang ko masukkan nih??


5 comments:

Kancilbiru said...

wahh laksa...lapar la pulak..

kojah said...

hikhikhik g terjah kak ;P

lily lotus said...

fuyooo carrefour tu..hehe..aahkan kat terminal tu dah macam dok kat indon plak rasa

xnx said...

hikss kojah..den ni ha org nogori..mlm sabtu minggu lopeh den ado poie lalu kpc baru tu..baru lopeh balik mkn kek benteng..mmg santeqqqq..bosa punyo!!! hehe..

care4 baru ni lom sompek poie lagi...sok sok la den poie..hehe..

ko polow la den wehh...hikss:)

kojah said...

dear lily lotus,
akak org seremban ke?

dear xnx,
alamakkkk...aku xreti balik nak balas cakap nogori...hahahaha poie la carrefour tuh...raso laksa...

Page number