My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, February 16, 2010

Wedding ala-ala jawa...

nie sape nih?siti hajar cikgu af tue laaaa...

tapi aku tak tahu la pulak af musim baru nih dia ajar lagik ke tak...ater aku tak berapa tengok dah af skang...dulu2 ha, kemain bersungguh2 aku ngadap depan tv...skang nan adooo...

cube ko tanya aku salah sorang peserta af musim lepas?bukan takat peserta, musim lepas musim yang ke berapa pun aku tak tahuuuu...


nih tak silap aku wedding ala2 jawa...ehhhh betul ke tak hek??

aku bab yang aku suka sangat2 wedding ala2 jawa nie adalah pecal...perghhh, mau bertambah2 aku amik...hahahahaha takpun apa ek nama makanan tuh...dia tempe campur ngan paru2...tempe tuh aku tak suka sangat...tapi bab paru2 tue, mau bertambah-tambah nafsu makan aku...

haaaa, ada dok orang jawa sini??hellooooooooooo ;>


8 comments:

sharinginfoz said...

oo begitu rupanya wedding ala-ala jawa ya

kojah said...

hihihihi camtue la...tapi gambau makanan tak dok...

momguess said...

aku org jawa jah!!!!

kojah said...

akak, saya suka makanan jawaaaaaaa!!

Dee said...

oh..cikgu siti hajar masih ada utk af musim ni..wah..lawalah pakaian pengantin jawa tu..tp x berapa jawa sgtlah..

kojah said...

owh cikgu siti hajar ada lg ek...tuh la kak, makanan dia pun tak berapa nak jawa...klu jawa kan bestttt

rasp said...

me pun dah tak follow af sis hehehe
cantik lah pengantin tu ....
pakaian dia ala2 jawa gak ek...nice!

kojah said...

dear rasp,
lama2 buhsan kan kak...pastu asyik nak ngadap blog jerk...hahahaha

Page number