My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, February 22, 2010

Kenny rogers seremban 2...

sehari sebelum besday aku, aku g makan kenny rogerssss!

alahhh, ada voucher gift besday aku buleh la...ehh, bukan free of charge tau...kena bayau...cuma dapat 1 set free kalau order 2 set of quarter meal...

kalau tak dapat free, aku ajak mak aku je laaaa...hakhakhak


mak aku nyerrr...tapi mak aku frust gegiler la...sebab ada 3 benda yang mak aku nak tuh dah abissss...alahh kan quarter meal nih korang kena pilih 3 side dishes yang korang nak...

so 3 side dishes yang mak aku nak tuh dah yilekkkk...aikkk, baru kol 5 dah abis kah?3 plak tuh dah abis!


adik aku nyer...nih kira nasib memasing...klu masa nie abah aku ada, aku ngangkut abah aku sekalik...tapi sebab arinie cuma ada adik ngan mak aku jerk kat umah, so aku ajak la dorang sekalikkk...


beans ngan macaroni yang menjadik pujaan hatikuuu...sib baik apa yang aku tak abisss...kalau takkkkk, siaplah bos kau!hahahahaha


tapi aku salute betul lah kat waiter laki blah kiri yang baju hitam tuhhh...senyum je memanjang even mak aku banyak kali dok mintak sumthing sumthing...

yelaaa, ada sesetengah waiter tuh mula lah buat muka kekwat bila kita request memacam kan...ishh, sakit hati lah aku tengok kalau camtuh...aku bayau kayyy...lagipun pepaham la pe'el orang tua nie camne...


aku bawak mak aku g kenny pun sebab aku nak buktikan yang kenny lagikkkkk sedap dari nandos...tapi tak berjaya weh!hukhukhuk

ntahla nape kenny seremban nih rasa lain macam...ko tengok je lah blackpepper sauce dia...cair semacammmm...kalau aku makan kat midvalley, puas ati ohhh!blackpepper sauce dia pun pekat likat...

haaaa u ols, mana lagik yang korang prefer ekk?kenny ke nandos???


6 comments:

n0n0n said...

aku suka kendos(kenny + nandos)...ekekekekeke....ada ke?tp pd aku ayam nandos tak brape nk best sgt arrrr

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

nyammi!!hehe..sodap ehh..:)

Butik Remaja & Wanita said...

salam perkenalan,kenny tu makanan yang paling nurul suka hahaha..sedapkan dan berbaloi-baloi

Dee said...

dr segi ayam dn kepedasan..nando'slah menang..tp akak suka muffin kenny..sodap!!

eddie dewanaga said...

both are great...!!!

kojah said...

dear nonon,
bukak la restaurant nama kendos...mana tahu lagik gempak dari kenny n nandos =)

dear syafawni,
hihihi

dear ayumieza,
kenny sedap kan...tp kt jusco srmbn 2 agak frust jugak la...

dear dee,
owh ada advantages n disadvantages masing2...hihi

dear eddie,
hihihi tp kojah xske nandos...huhu tp klu bro nk bnje oraittt jerk!

Page number