My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, February 14, 2010

Mengundi tanggungjawab kita~

dah alang2 ada depan mata aku, meh kita register meh...


tak silap aku, mengundi nih adalah wajib...dan jugak di akhirat nanti ko akan di tanya kalau ko tersalah memilih pemimpin...

ewahhh, macam bagus pulak ayat aku nih...wakakakakakaka!!

hurmm betul ke tak ek apa yang aku cakapkan tuh?aku hanya dengar2 sahaja...


kojah: kak, tempat undi kita berdasarkan apa ek?
kak: alamat kamu dekat ic...
kojah: kalau kita nak undi kat tempat lain boleh tak?
kak: kena tukar dulu alamat kamu dekat ic tuh...

owhhh cenggitu...aku ingat kita buleh suka suki hati nak undi kat memana punnn...hakhakhakhak

haaaaa, korang dah register?dah ada pengalaman mengundi?

psttt, korang undi apa yerk?lalalalalalala =P


2 comments:

eddie dewanaga said...

gua dah 3 kali mengundi Jah... betapa tua nya gua.

tetapi hasilnya belum nampak di Johor Bahru ni, kerana Johor adalah kubu kuat diorang.

kojah said...

hahahahaha tak tua bro...awet muda =P

hasil blom nampak?wakakakakakaka

Page number