My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, February 18, 2010

Lu pikir la sendiri bersama gf nya...

ari ahad baru2 nieee, aku singgah jusco kejapppp...

alahh, aku tak beli apa-apa punnn...cuma nak mintak voucher gift besday aku dari jusco...


adoyaiii, yang nie tak clear sangat la...tuuuu yang pakai baju merah tueeeee...

dorang lalu betul2 depan aku...terkedu gak la aku...sebab memula tuh aku tak nampak sangat pun dorang...sebab aku leka dok main sms...


tetibe orang depan aku semua dok pandang dorang...apakah?

tengok tengok si nabil lu pikir la sendiriiii...kiri dia gf nya...kanan dia aku rasa mak pak eh...

owhhh nie kali kedua aku jumpa si nabil kat jusco seremban 2 nieee...cukupla sekali aku dah kena sound sampai kena jumpa manager bagai, malas dah heh aku nak kejar2 dia...kalau tak, sure aku dah lari-lari sambil berkata-kata 'sattt nabil...ceq nak amik gambaq ngan hanggg'...hahahaha

balik-balik rumah aku cerita kat abang aku...

kojah: tadik jah jumpa nabil
bro: dia ngan sape?amik gambar dengan dia tak?
kojah: ngan tuttt...malas la...kang kena jumpa manager dia plak...
bro: hahahahahaha rugi la...kata artis paling popular...

ko agak-agak siapa perempuan berbaju purple di sebelah kiri nabil itu???

lalalalala =P


13 comments:

Kancilbiru said...

la...irma hasmie la tu..kan gf dia tu...

Anonymous said...

ala gwe tak heranlah klu si nabil tue..!

sueanne said...

irma kan kojah?..ke bukan?..heee

eddie dewanaga said...

asalkan bukan lisa surihani, gua okay, takde hal...

tapi kalau lisa yg nabil heret dia sampai seremban... gua berazam untuk pijak nabil idup2...

Gieyana said...

jumpa nabil yer..igtkan sapa tue..

kojah said...

dear kancilbiru,
betul betul...

dear kf,
apa yg bro herankan??

dear sueanne,
ye kak =)

dear eddie,
bro, lisa dah singleeee...cpt2 la pinang dia...ahaks!

dear gieyana,
hihihi

malinasiam said...

si mata sepet kan jah
hehehhee

Gina said...

kalau dah ke hulu ke hilir tu...cepat-cepat la kawin, kalau dah putus, semuanya melepas

kojah said...

dear momguess,
irma mata sepet ke kak?huhu

dear gina,
hihihihi

Dee said...

kojah..yg ni kalo ko amik dia x marah pun..suma org tau dh..si irma tu gf dia..dia pun ngaku..hehehe..

kojah said...

tp bukan nabil tue yg mrh kak...staff jusco tue yg marah...mencikkkk!!

Mama Azlina said...

salam..kojah..awat tak ambik gambar dari depan...

kojah said...

mls la kak...kang kne sound ngan org jusco lagikk...huh!

Page number