My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, February 13, 2010

Selebriti tv3...

jeng jeng jengggg...kaki sape tuuuu??

umaghaikkk!camno lah dorang leh jalan tinggi2 cenggini kan...aku terbeli heels yang 4 inci pun sampai sekarang aku tak terpakai...

rugiiii plak...ke ada yang nak beli?hekkk!


maria tunku sabri...

aku ingat dia nie gemok sangatlah...yela, kan maria yang incharge program jalan2 carik makan tuh...program yang makan makan sesadoooo...

tapi ok la jugak...tak ada lah gemok seperti yang aku gambarkan =P


tu ha yang heels tinggi2 tadik tue adalah azizah ariffin...sangat tinggi lampai orangnya dan jugak cantikkkk...

auww, azizah kawen lelaki muda kan...ada readers aku yang nak kawen ngan pompuan yang lagik tua dari korang??

mestilah adaaaaaaa...kata zaman dah berubahhhh...tapi dorang lah kata...aku tak kata pun =P


si baju putih: zaza, bila nak publish gambar azizah ngan maria tuh?
kojah: hihihi (itu saja yang mampu)

sorry la yerk lambat sangat interframe gambar nih...acik ada problem laaaa...

*wuaaaaaa!!aku tak menang contest MAS tuh =(


2 comments:

Uruchimaru @ kf said...

thn ni jln2 cari makan dah tukar pengaracalah !

kojah said...

opsss!yeke?maklum laaa...aku dah lama tak tgk tv =P

Page number