My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, February 15, 2010

Chilis!

honestly, inilah pestime aku merasa chilisssssssss...apa kelas kojah kan...orang lain dah merasa berpuluh2 kali dah, aku baru hegeh2 nak merasa...

nasib nasibbb =P


eh japppp...kat mid ada chilis tak?

yang nih kitorang terjah one utama sana...


apa ntah nama benda nih...

aku lemah laaa part2 nama nih...tapiiiiii aku bagik nama daging udang special...

ehhh nak kata special tak sangat kottt...cuma udang dia la yang special pun...sebab manis2 camne ntah...


yang putih tuh aku ingat mayonis tapi bukan hekkk...


yang paling sedap aku rasa pun potato kaler putih nieeeeeeee...serius memang sedap giler!


haaaaaaaaaaaa yang ini lah yang membuatkan hati aku terkinja-kinja nak terjah chilisssssssssss...

yela, masuk blog nih cerita pasal chocolate molten cake nie, masuk blog tue cerita pasal cake nie jugakkkk...

apa ko ingat aku tak terliur nak makan?


tapi frust betul la aku...cake nie tak memenuhi citarasa tekak aku...

tak sedap mana lah...bagik aku chocolate indulgence secret recipe tue lagikkkk sedap...sampai tak abis lah cake nie even 2 orang makan sekalipunnnn...

adeiii, kecewa memang tak payah cakap la...aku datang chilis pun semata-mata nak merasa cake nie...

nahh, skang bagik korang terliur plak...miahahahahaha mana tahu korang makan nanti tak tidur malam trosss...selera masing2 berbeza tauuuu...


kojah: nih hang belanja sebab apa ek?sebab pointer ke sebab besday??
cousin: sebab pointer laa...besday tuh nanti2 dulu...

owhhh best besttttttttttt!!thank you sayangku...muahsssssssssss!

ehhh masa aku sedap2 tengah makan nie, aku nampak sapeee tuuuu...alaaaa yang 'i sound stupid when i speak malay' tueee...sape nama dia??aku lupa laaaaaa...

haa aku nampak dia ngan bf nya...bf dia mat saleh kottt...

aku dah nak amik gambar dah, tapi cousin aku dok cakap...ehh betul ke dia??

haaaa kau!bila dia lalu sebelah aku, memang betul la dia orangnya...


*kakkk, epi besday...wahhh akak g sandakan pulakkk =)


5 comments:

Zarpeno said...

wei makan tak agak-agak dah.haha

sila belanja aku

eddie dewanaga said...

kat area mana Chilli's ni Jah..?

nanti gua panjat KL, gua nak carik.
Kojah nampak seksi ah dressing macam tu.

kojah said...

dear zarpeno,
biasalah weh...hobby aku makan...haha

dear eddie,
kat one utama...eh kan ada tulis tue bro...tak baca kah??wuaaa, nampak seksi ke?arghh, mencikkk! =P

catz said...

Kojah,
happy belated birthday ya..
moga panjangh umur, murah rejeki, bleh jalan-jalan lagi.
:)
kojah,
mak nak tanya ni..ko org mana eh asalnya?
org selangor ke? banting?

kojah said...

dear catz,
aminnn...moga diberikan kesihatan yg baik so baru boleh jln2...hihi
asal mana?penang la kak...kg kt kelantan...nape kak?

Page number