My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, February 01, 2010

Panggilan palsu ke apa nih??

Tadik tengah aku syiok2 tido tetibaaa...

kringgggggg kringgggggg!! (adoyaiii, malas betul nak angkat ~ dia kol pakai tepon umah aku)

brader: nie kat seremban ke?
kojah: a'ah kenapa?
brader: alamat apa ek?
kojah: alamat apa?nak carik apa nih?
brader: saya nak anta barang kak...
kojah: barang apa?
brader: 1 kotak katon...(katon tue apa yerk?)
kojah: alamat kat ctu tulis apa?ikot je lah
brader: tak nampak kak...cuma nampak s2 v18...betul ke?
kojah: errrr...lagik tulis apa?
brader: yang lain tak nampak...pastu tulis seremban...
kojah: ?????*terdiam*
brader: hello kak...
kojah: hurmmm...nie company apa nih?dari mana?
brader: jj company...dari johor...
kojah: (macam tak percaya pulak aku) *terdiam lagik*
brader: hello kak...
kojah: yaaa eh, apa lagik alamat tulis ctu?
brader: err err...ada tulis batu 12...betul ke?
kojah: ehhh, nih betul ke apa nih?
brader: betul la kak...saya nak anta barang...kalau akak tak nak terima tak apa...saya dah lama pusing2 kat sini...
kojah: sape yang anta benda tuh?
brader: err err...tak nampak la kak...alamat pun tak nampak...
kojah: tak kan la alamat pun sampai tak nampak kotttt...
brader: ikot akak la...blablabla

lepas mamat tuh membebel, terosss dia letak...tak sempat aku pun nak membebel sama...hahahahaha

eiii, memang aku tak percaya betul la...ada ke alamat boleh tak nampak??sape mamat tuh??dia nak apa sebenarnya????

tapiiii kalau la itu bungkusan yang betul, camne ek??lagik2 kalau bungkusan tuh abah aku yang punya...hurmmmm

dahla aku dok umah sensorang nih...teros rasa takut...grrrrrr!!

ohh, arini KL cuti yerk...dan selamat hari jadi kak ;)


6 comments:

iqafi said...

hehehe..pos laju ke mende tu?

eddie dewanaga said...

bukan 'katon' Jah... tapi carton.

kojah said...

dear iqafi,
xtau la...tuh yg konpius tuh...takut ada benda lain di sebalik tuh jerk...sebab mcm pelik je xnampak alamat...

dear eddie,
haaa lama dah xnampk bro...tapi carton tuh apa???

atty's said...

ntah ..takan tak nampak alamat..lepas tu takan taktau dr sapa ..lak kan .mmg tipus tuh ..

kojah said...

tuh la kak...sy syak mmg tipu...sebab dia macam blur2 jerk nk jawab...apodah betul la mamat tuh!

[z@ck] said...

sekali hot fm..
hahaha

Page number