My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, August 12, 2009

Saya ada 2!

yang nie aku beli dari kakred...terpaksa gak akhirnya kakred pos kat aku...hihihihi

wahhhhh kelasss...ciap ngan card lagik tuh =)

thanx kakred!


dulu ada satu...sekarang sudah ada 2...kalau tak cantek gak tak tahu la...hahahahaha

mom: apa barang yang orang pos nie?
kojah: ala, cleansing oil...
mom: tak payah la kaler2 muka dah...buruk je mak tgk...yang pos nie pun tak payah pakai...
kojah: ye laaaaa...*rela tak rela*

so camne tuh??haruskah aku membuang barang2 ini??barang2 makeup aku??

oh tidakkkkkkkkkk!~



7 comments:

MuMMy 2 Haqq said...

donga cakap omak jaannngg..

eddie dewanaga said...

lu dah sweet dah... serious!

Faz Fazrin said...

hahahaha, meh buang sini

Anonymous said...

bole share kn hee~

Amiha Ayu said...

what??!!! nak buang? meh campak sini.. meh..akak rela sambut..

lily lotus said...

alaa kan dh memang natural beauty...

kojah said...

dear mummy 2 haqq,
hehehe

dear eddie,
siti nurhaliza lagik sweet =)

dear fazrin,
no no no...kang melayang duwet2 saya...hahahaha

dear kf,
oh tidakkkkk...hahahaha

dear ayu,
rela sambut kak?tapi saya la pulak yang tak rela nak memcampak...hohohoho

dear lily lotus,
hurmmm yeke kak?

Page number