My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, August 29, 2009

Musim H1N1, kami ke PD...part 2!

ohhhh suker sangat aku ngan view2 kat sini...cuma yang tak suker bila ko bayau mahal tapi tak provide breakfast...huhuhu eceh, macam aku lak yang bayau =P


aku memang nak posing abis2an la kat sini tapi diganggu dek budak tecik ittew...hoho btw, thanx ye cousin ku sudi melayan karenah aku...


gemok tak yang baju fink tuh??tak kannnnnnnn?!


makan besar kami pada malam harinya...

tapi tak sedap langsung ok...sesuatuuuu noks...selalunya bila aku nampak ikan siakap depan mata aku, lagik lajuuuu aku tambah tapi kali nie lagikkk slow aku makan...huhu hurm, sotong goreng tepung dia pun tak sodap...hampeh!


view dari atas bilik hotel...


breakfast aku keesokan arinya...

eh2, makan topi pantai gak yang sodap!


orang lain sibuk2 ngah breakfast + prepare nak main game, ada sorang tuuuuuuuu baru bangun tido weh...hahahahahaha


ini budak kecik dah tak suka bergambau tau...

tapi dia suka amik gambarrrr...tapi takut gak aku nak suro dia snappy2...hihihi


game akan bermulaaaaaaa...

eh, aku lupe lak nak gtau...aku dtg PD nie pun sebab ada family day laaaaaa...family day pakcik ku =) uishhh memang buntang mata tol la aku bila dapat tau yang bekas2 adiah tue adalah brand tuppperware yer...bukan bekas biasa2 sajork...


sonok tol bila dapat main buaian...sampai mak pak eh panggil2 banyak kali suro join games pun dia tamau...huhu tapi lama2 dia join gaks...bagusssssss dik!~


wuaaaaaaaa!!aku tak dok luck la...aku tak dapat tupperware2 tuh...punyala aku dok aim nak bagi kat mak aku tapi tak dok rezekiii...

dapat tuala pun syukur la kan...janji adooooo =)


gambar beramai-ramai...

spot di manakah kojah??


see...tuala yang aku dapat...dalam bungkusan tue la...hihihi

*pix nie taken by budak kecik itu


aku pun mandi gak weii...sampai aku lupe kiri kanan poket aku ada hp ngan camera...tuh pun sib baik camera aku sempat diselamatkan...hp memang dah basah kuyup la...hukhukhukhuk

tapii syukur la hp penyelamat aku masih boleh digunapakai sehingga skang...tips: jemur hp dalam 2-3 ari bia hp tuh btol2 kering then baru on kan...


pas mandi marilah kita berjemur di tengah panas yang terikkkk...

giler panas terik masa nihhhh...


macam rambut antu ke rambut orang???

tetttttttttttt!lalalalala



3 comments:

[z@ck] said...

berselera tgok siakap ko kojah..
huhuhu

eddie dewanaga said...

gambar kojah mandi, tak snap ke..?

huhuhu...

kojah said...

dear zack,
huh!xcedappppp...

dear eddie,
adooo...g google la bro...haha

dear shafie,
mandi semua org suka kan...

Page number