My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, August 18, 2009

Koh koh koh...aku demam =(

adoiii...tak larat weiii...

aku demam...harap2 bukan h1n1...doakan aku ye...bukan takat demam, batuk + selsema + penin pun ado...ish!

petang nie ada orang nak bawak aku g klinik...sukeeeeeee =P

sebenarnya semalam lagi aku rasa tak sihat2 badan...tapi arini aku gagah gak g klas...pagi2 buta tadi aku message mak aku...

kojah: mak, jah demam
mom: tuela, g PD la tuhhhhh...

apakah???weekend baru2 nie aku bercuti ke PD lorh...huhuhu



10 comments:

eddie dewanaga said...

wish u a speedy discovery, Jah... dok rumah, takmo kluar pi jalan2...

Anonymous said...

kojah jgn lupe mam ubat ea..!!!

Dee said...

ko gi pd eh kojah..mmglah panas dia tu x ingat..mkn ubat cepat2 tau..take care..

Adreena Garden said...

rehat2 le dari bejalan.. :) jgn lupe makan ubat.. take care... n slmat berpuasa

attyfir said...

get well soon kojah makan ubat tau

[z@ck] said...

t8 care dear..
=)

lily lotus said...

demam nak berjalan lagilah tu :P

DilOt said...

kene kuarantin ni kojah.hehe...

take care ye.....

CoOkiE MoNSter said...

amboii..kojah. dlm krisis2 cmni pon ko leh amek angin kat PD yerr...

ha, dok umah makan ubat. jgn jenjalan lagi.

=P

kojah said...

dear all,
thanx for ur concern...lap u all =)

Page number