My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, August 19, 2009

Batu Pahat sebelum dan selepas...

sebab munasabab aku tak dapat join birthday party avin damia pun sebab nie la...aku pergi batu pahat la...

uishhh, mmg jerebu abis2an la time nih...


apa perbezaan seorang kakak n adik?

sila nyatakan...hahahaha ayat BM terbaekkkk punya =P


sekejap yo dah sampai Batu Pahat nun...tak sempat aku nak mimpi2 indah, dah sampai batu pahatttt...apakah??

eh2, nie hotel crystal inn...tak pun bukan hotel...hanya inn sajork...bulehhh?


haaa, memang syorgaaa la kalau dah bukak2 tingkap hotel, nampak shopping complex...harus la memasing dah tak ingat bilik kan...

ada salah satu bear dari pix bawah nie aku beli untuk akak aku...sempena convocation day nyer...eh2, yang lelaki-lelaki nie...pe salahnya kengkadang wat surprise kat bini@gf korang...bagi bunga ke coklat ke...yang murah2 pun tak peeeeee...janji surprise gitu kan...daripada ati panas tros jadi cair selembik-lembiknya weiiii!konpemmmmmmmm!!


lagi satu tak careeee la kalau g batu pahat tapi tak norai nasi beriani gam Batu Pahat...

walaweiiii, terbaikkkkkk!tapi bagi aku kedai yang kitorg gi nie tak ada la sedap tara mana pung...ada lagi satu kedai yang memang sedap gilos tapi tutup lak masa kitorg nak g...


yang nie tak berapa sedap sangat tapi yang semalam kitorg makan memanggggggggg sedap giler...tapi semalam nyer nasik beriani gam aku tak snap la...ate bateri aku kong kalikong...

owhhh baru aku ketahuan yang nasi berani gam nie di campurkan ngan lauk2 nyer...hurm, aku tak berapa kenan la kalau gitu...aku suka kalau lauk2 tuh di asingkan...

yeeee, gitu...


dah kenyang2 makan, abah aku bawak gi satu tempat...adoyaiii, nyosal lak aku ikot...baik aku suro abah aku drop aku kat mall memana...buhsan!


haaaaa, sampai ke petang wei...tunggu je la kami anak beranak kat situ...sib baik ada tempat aku nak tido...dapat la aku kroh kroh kroh jap...



8 comments:

MuMMy 2 Haqq said...

uii jerebu...kalo duk buka tingkap kete tu mau banyak taik idung. :p

Anonymous said...

erkk bukit banang? ape yg best kat situ kojah...!!!

[z@ck] said...

apasal nasi beriani gam tu sedap sgt eyh..
terliur ak..
huhuh

eddie dewanaga said...

apa perasaan anda sewaktu bergambar dengan tangan menunjukkan simbol 'peace' itu, cik Kojah oi...

hehehe...

lily lotus said...

kalau gi party damia leh kita jumpa ;)

Dee said...

bukit banang? buat apa kt situ kojah?

Nurmala Mazlan said...

oi kojah
kau nak kata kau putih adik kau hitam kan?? wakkkkkkk!!!!

kojah said...

dear mummy,
taik idung?hahahaha

dear kf,
hihihi =P

dear zack,
mmg sedap giler la!!

dear eddie,
perasaan?spt seorang puteri...hahahahaha *kidding*

dear lily,
tuela kak...xpe, nxt tyme k...

dear dee,
teman ayah kak...

dear nurmala,
bukan niat saya begitu kakkkk...hoho

Page number