My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, August 12, 2009

FREE teh tarik u olssss!!

hari jumaat yang mulia...kitorg ke mph midvalley...


eh2, kalau u ols beli barang more than 50 in one receipt, leh dapat teh tarik free satuuuuuu!


tapi tamau la plak aku promte korg pi minum teh tarik nie...tak kaw la beb!

teh tarik pak hassan kat dbkl nun lagik sodap!

*masa nie la ktorg ternampak tetttttt!ai, berdua je ke??*lalalala


benti kejap nak semayang asar...tetibe jam nie berkumandang azan...walawei!skang dah canggih manggih la...jam pun buleh azan tau...


anak pak arab mana ntah...comelssss oh!~


then jom makan pizza!!

pe ntah nama makanan yang seketul tuh...masa kat pizza nie, mmg aku tak pandang langsung la...alih2 bila bawak balik hostel, lajuuuuuu je aku makan...

sedap gak la weh...sedap sbb lembut jerk...pizza kalau lama2 pun jadik keras tau...


awat la ko kema lagu tuh??ko nak tambah lagik ke?hihihihi

btw, thanx kema tolong install windows picture manager untuk aku...sayangggggg ko...muah2!~

*kena la sayang2...pasnie aku nak mintak tolong dia lagi...larikkkkk*



11 comments:

Anonymous said...

emm lame sudaa ndak minum teh tarik..

kojah banje kf boleh ?

Nurmala Mazlan said...

pagi tadi akak minum teh tarik juga..buat sendiri tau..bo liao...ahahaha~

Amiha Ayu said...

nak jugak! x kira la sedap or not!
:P

Milimilo said...

free teh ice lg best kot..hehe

eddie dewanaga said...

nak pizza, Jah...

*boleh tulis mcm tu je, gua tgh blank, tak tau nak comment apa...

imahgiro said...

FUHH...gambar u yang tengah minum teh tarik tu sangat cantik..seyes cantik

lily lotus said...

kalau dah namanya free..sedap tak sedap tolak tepi :D

Qylaisqyla said...

kojah,

aku bru je pas makan pizza.

hawai suprime.

sodapppppppppppp

;)

Dee said...

ko bila nk belanja akak teh tarik..kt muhibbah dpn tu je..hahaha..

DilOt said...

xsedap tak mau la...

xsyiiokkk kalu minum xsedap...

kojah said...

dear kf,
mana bolehhh...saya tak kerja lagik =P

dear nurmala mazlan,
buat sendri lg nikmat kan kak?

dear ayu,
meh2 kita g mph =)

dear milimilo,
asal free bg saya best je...haha eh2, bg alamat la...bila nak amik adiah nih???

dear eddie,
nak?bro bnje?oraittttt

dear imahgiro,
huhu yeke??

dear lily,
betol2 kak...janji free kan...

dear gyla,
untuk sy tade ke??

dear dee,
bulehhhhhh je kak!jommmmmmm!!

dear dilot,
sy xcedap xpe...jnji FREE...hoho

Page number