My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan...

'blablablabla'
'diet yang mujarab puasa'
'selamat menyambut ibadah puasa'!!

yeh yeh yehhhh...esok kita start puasa...so kesempatan nie saya nak mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki jika ada terkasar bahasa or pape je la yang membuatkan u ols terasa ati dengan saya especially to my parents, kaum keluarga saya, rakan-rakan seperjuangan, rakan-rakan bloggers dan juga kamu-kamu semuaaaaa...

ceh, ayat terbaekkk punya =P setiap orang tak lepas dari melakukan kesilapan kan...so maafkan saya yeeeeee...

ok, tata...i'm not in da mood to blogging...kalau saya delete blog gimana??huhu



6 comments:

Wawa_Nadwa said...

kojah,
selamat berpuasa.
jgn ponteng2 tau.
hehehe!

Suzana Ikram said...

salam ramadhan dari akak sekeluarga....

eddie dewanaga said...

niat puasa macam mana eh, Jah...?
huhuhu...

selamat berpuasa!

N said...

selamat berpuasa untuk anda ! =)
rasanye mcm nampak anda di bangunan DBKL, nak tegur tapi takut salah orang. Hee

Anonymous said...

slmt berpose kojah...

kojah said...

dear all,
salam ramadhan untuk semua...moga kita semua mendapat keberkatan di bulan yang penuh barakah nie...amin!

Page number