My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, August 02, 2009

Jumpa my besties n kak Dee...

walaweiii...kereta sape belakang kami tuh?

hurm, lama tak dgr cite sal kawan aku nih...eh2, ada gak msg kengkadang but lama tak jumpa yang pentingggg...

jumpa nie pun tak borak panjang...just to photostat only...sedeyyyyyyyy =( yela, org dtg ngan buah ati tercenta mana buleh jumpa kita lelama kan?wopsssssssss!

btw fay, congratulations dear!!dapat gak continue ur studies...jom gambatte!!


disebabkan sem nie ari jumaat aku tak dok class, leh la aku berjimbaaaa...eh2, mana buleh tiap2 weekend aku dok berjimba...not goddddddddd!~

lgpn masa nie mmg aku nak balik umah...so leh la aku jumpa akak nie kejap...kejap2 pun sempat masuk nichii okey...hikhikhik


then kak Dee ajak lunch kat penang village...

kak Dee - rose syrup with calamansi

mine - ice lemon tea


kak Dee nyer...penang char keoy teow...fav aku gakkk...


aku nyer...beehon chee hor fun with seafood...mak ai datokkk, punyala panjang pinggan aku...kak Dee dah gelak2kan aku dah...aku pun tergelak sama...hahahahaha


dessert on that day...sedapppppp tapi manis yang amat...alah, dessert mana ada yang tak manis kan?


dah nama pun bloggers, harussssss bergambar sana sinun...org sekeling dah tak pedulik dah...hahahahaha

thanx so much kak kerna belanja =)



7 comments:

Anonymous said...

ekk bile mo banje saye mkn nie kojah hehhe~

opss mari join contest

Weblog Popular 1 Malaysia

klik sini:-

http://tuanuruchimaru.blogspot.com/2009/07/weblog-bagi-anda-rm-5000.html

eddie dewanaga said...

hahaha... syrup rose with calamansi...


bilang sirap limau kan senang!

Pocket said...

terasa cam pocket dah comment kat kak di nyer blog, dimana...
panjang nyer pinggan anda ittuuuuu...
Ker silap?
kalau silap...?

komen skali lg,
Panjang nyer pinggan anda ittuuuuu... :)

lily lotus said...

tak gelak dah pasal pinggan kojah..dah puas gelak kat blog kak dee..ngeh ngehh

Dee said...

hahaha...mmg pjg pinggan dia tu..lenkali ko updatelah cepat2 kojah..

attyfir said...

pinggan tu panjang..cam org yg order kot,ekekekek..slim ..je ..pinggan tuh.

kojah said...

dear kf,
tade masa la bro...

dear eddie,
alah, nak nampak vouge ckit pe salahnya...hahahaha

dear pocket,
hahaha mmg panjang ponnn...

dear lily,
gelak la lagi kak...hihi

dear dee,
tade masa la kak nk update laju2...

dear atty,
owhhh sy gemok kak...

Page number