My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, August 25, 2009

Musim H1N1, kami ke PD...part 1!

owhhh ini last last week nyer citer k...bukan masa weekend baru2 nie...weekend baru2 nie aku melepek kat umah sajork...ate malapetaka yang berlaku ke atas aku tuh membuatkan aku insaf seminit...huhuhu


best ok bila ada orang ajak g jenjalan nie...lajuuuuu je aku cakap yess!hahaha tapi dalam pada yess tuh pun aku malu2 kucing gak...hahahahaha lebih2 lagik bila cousin aku pas tepon kat makcik aku suro cakap sendiri...ngan cousin aku watpe nak malu kan...ngan makcik tuh kena ada la perasaan malu ckit...apakah??muahahahahahaha!!

lagikkk syorgaaaa bila dorang datang amik aku kat hostel...yabedabeduuuuuuuuuu!!


sampai2 PD, tros nampak kuda nie...pe lagi kan, camwhoring laaaaaa...

uishhh, abis semua bantal pelok aku pegang...hui, bukan aku nyer bantal pelok wei...dak tecik tuh nyer...ate dia beria2 nak bawak trolley bag apaknya...


view dari bilik kami...memang best sangat2 view hotel nieee...

ha sape2 yang suke amik gambar tuh memang hotel nie yang terbaekkk la sebab banyak sudut2 cantik yang ko buleh berpOsing bagai...


tengokkkkk tuh...excited bebonar dak tecik tuh nak heret trolley bag apaknya...


dalam bilik hotel...bagi aku bilik nie sangat2 sesuai kalau ko datang ramai2 then ko bawak toto sendiri...sebab ruang dia sangat2 luas kottt...kat celah2 dapur pun ko leh letak toto ko lagik =P


haaaaa jegil2 la mata kalau nak tau rate hotel nieeeee...

bagi aku mahal oh...dah la tak include breakfast skali...aku suke kalau breakfast kat memana hotel sebab aku leh makan secara tamak...hahahaha alah, kena la makan puas2 kan...bayar mahal tue wehhh...kalau ngan family aku lak, selalunya ada la 2 orang adik beradik aku yang tak dapat breakfast sekali...yela nak save budget kan...tapi ayah aku buat syarat, siapa bangun n siap paling awal, dia leh breakfast...sanggup oh aku bangun awal2 pagi di kala kesejukan mencucuk2 badanku...yuhuuuu!


eh2, hotel nie nama Ancasa kot kalau tak silap aku...tengok la pix atas nie...hohoho


pakcik aku amik 1 bilik sajork...tapi disebabkan ada budak lain yang ngekor, terpaksa tambah extra bed...hehehe

huiii, extra bed nie bape ntah...kalau korang yang jenis macam aku, sayanggggggnyer duwet bayar harga tilam, ha bawak la toto sesiap dari umah ye...ate kita nak tido je kan...lagipun watpe membazir bayar tilam mahal2 tuh...hohoho ceh, macam aku lak yang bayau =P


dah puas lentok2 jap, jom kita makannnnnnn...


nikmatttttt ok kalau dok tepi pantai pekena air kelapa...slurpppp slurppppp!!eh2, ampunnnnnn...pose lak arini...lalalalala


mata hasil dari loreal...tuh belom cousin aku pakai base dia lagikk...kalau dia pakai base mascara tuh, maghaikkkk lagik2 la mencanak lentiknyer...


aku sebenarnya nak posing sensorang tapi dak tecik nie nak posing sesama lak...layannnnn je la...hihihi

sonok tak terkira la dak tecik itu bila dapat benda hijau tuh...padahal kat umah dah berlambak2 dah...ha Dah, pasnie hang jangan lupe lak bawak benda hijau tuh g mana2 ye...kang setiap kali g hotel, setiap kali tuh la kena boli...pokaiiiiiii!~


nie pun buleh dikira sebagai view yang cantik gak kan?hahahaha eh serius wei, banyak view2 dia yang cecantikkk...memang layan abis la kalau korang suka melentok-lentok bagai...apakah??aku tak tenteram la nak berposing kat sini...sebab ada gangguan kot...tak pun aku malas...lalalala

hurm, next entry aku tunjuk view2 dia yang cecantik tuh yeeeeeeee...



6 comments:

lily lotus said...

sungguh menawan bulu mata lentikan loreal itu...

Dee said...

dia pakai mascara loreal yg mana satu tu kojah..nk gi beli ni..hahaha..

cantiklah hotel tu tp betullah x best xde bfast..apa brg..

sueanne said...

burger???..
air kelapa???..

oohhhh tidakkkkk!!!!..

ekekek..:p

IT'S Me N.a.N.a said...

wahh!burger????
my favourite..'kojah'?comel nya nama... =)

kojah said...

dear lily,
hihihi

dear dee,
yg loreal hok gemok tuh kak...

dear @--- Sueanne ----@,
sabar2 kak...bukak pose nnti mkn tau...

dear nana,
ur fav?owhh beli tau kt bazar ramadhan ptg nie...nm kojah tue comel?ohhh terharunya...1st tyme dgr org puji nm kojah tuh...thanx!~

DilOt said...

puasa2...menahan ko tgk beger tu..walaupun beger je..huhu,,

Page number