My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, August 27, 2009

Hari ini nak makan pe ye??

owhhh arini pun kelas aku sampai lewat2 petanggg...berbuka kat luar la nampknya nih...nak makan pe ye??

sorang suggest McD, sorang suggest kg baru...takmo la kg baru...baek makan kfc or mcd dari terkena rm25 soranggg...tol tak?

pas buka teros aku balik umah...bosan plak nak dok hostel sorang2...lgpun esok aku tak ada kelas...owhh ngan sesape yang saya ada janji nak bukak pose sama2 weekend nie, itu jadik ye even saya balik umah malam nie...ala, seremban ngan kl nie dokat sajork =P

ok, tata...nak masuk klas...



5 comments:

lily lotus said...

betul tu..apalah sgt KL-seremban kan

eddie dewanaga said...

tak kisahlah Jah, makan apa saja yg sempat, janji sedap dan kenyang.

Dee said...

dh kalo order byk..mahal lah kena jah..ko order ikan eh..

attyfir said...

jah ko mcd je ar ..sedap..dan murah .berbaloi-baloi..

kojah said...

dear lily,
hihihi

dear eddie,
eh bro, yg pnting murahhhh...haha

dear dee,
order ikan...tp xsangka lak gitu harganya...

dear atty,
betol sgt2 kak =)

Page number