My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, December 03, 2009

Penatt...

Camne la bibik wat keje...aku buat keje seharian arini rasa dah letih satu badan...tapi tak patutla dorang mintak gaji sampai 8 ratus kan...itu dah melampau oh...

sis: kemas umah yer...jap lagik sampai...

kojah: adoyaiii, macam bibik dah...

sis: nanti dapat upah la...

kojah: ha nih yg semangat lbh nih...haha


maro: ah, rajin benor...mentang2 nak dapat kete...
kojah: ehh, mana ada la...mmg semulajadi rajin...
maro: yela...
kojah: hahahaha...

ehhh, sape nak bagik aku kete?u ke maro?lalalala confirm i sayang u lebihhh =P

ohhh, semalam aku tengok model2 moto tuh...alah, yang moto mati cam replika tuh...ke apa orang panggil eh?tak sangka aku yg myvi pun ada model kereta gak...aku nakkkk!tak dapat kereta betol2 dapat replika kereta pun jadik la...sobsobsob!~

hurmm tak ingat lak yang aku ada amik gambar ke tak...kalau ada, aku tempek sini yeee...

ok, tata...aku nak mandi...asyik bertangguh2 dah nie...pas jadik bibik tadik tros on ym...bibik celik it...apakah?haha ehhh, ada tak bibik camtue ek?sure baik giler tuan dia kan...

jom mandi sama2...ahaks!


4 comments:

Pocket said...

bibik surely tak dibenarkan berYM,
lagi lah bibik juga tak dibenarkan
menukar header blog nya sampai terang bagai...

buat orang jatuh cinta jer kang...

Heheheh:D

tp pocket suka.

pocket memang tak suka mengemas.
tp kalau buleh tu tak nak la bangun pagi disebelah sepinggan mee rebus dua minggu lepas yg blum dicuci kan :D heheheheh

CoOkiE MoNSter said...

wahwahhh......tak boleh besaq lagi ke header atas nh?? hehe... dpat keta meh dtg bwak aku jalan2 yek..

*ayu the sun* said...

bibik buat keje dia je jah... dia x yah layan perasaan mak pak... tolong adik badik...jenguk2 hal2 family yg lain.. x yah wat assignmtn.. tka yah pikir pasal office.. sbb tu dernag boleh buat semua tu..
huhuhuhu

kojah said...

dear pocket,
hahahahaha bibik dibenarkan blogging tak?klu tak, mati kutu la saya...alaa, sorry la bro...sy xpndai edit2 gmbr header tuh...nnti akn diperbaiki okeyyy...
ermm, bibik biasa jerk bgn pagi2 selambak pinggan dlm singki...dh nama pn bibik kan...buat aje la...huhu

dear cookie,
wehhh, aku tak reti kecikkn la...bkn saje2 nak letak besar2 camtuh...ok!bleh jerk asalkn minyk aku terisi...hahahaha

dear ayu,
haaa betul gak kan kak...dorg cuma wat keje umah jerk...lgpn dh bayau mhl2 buat aje la kan...hihi

Page number