My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, December 17, 2009

Off to Pulau!!

hurmmmm, aku tulis pulau saje yeee...hahahaha nak kata rahsia tak rahsia sangat kot sebab dah ada yang tahu...

sebenarnya ada la jugak 2-3 entry aku nak publish tapiii semalam lappy aku kong kalikong teross...dah tak boleh diselamatkan lagik dah...kan masa aku start cuti bulan lepas lappy aku dah wat hal tapi masa tuh aku godek godek tukar plug leh jalan lagikkk...sekarang memang tak hidup langsung...memang tido mati betol lah...sobsobsob =(

kenapa ko lappy??ko merajuk ngan aku ke aku guna ko lama sangattt??

kojah: abah, laptop jah dah rosak laaa (dengan suara paling manja)
abah: apa yang rosak?
kojah: wayar nie kot...ada bunyik2
abah: takpun plug tue yang rosak
kojah: bleh jadikk la...
abah: jah pakai laptop apa?
kojah: tuttt...
abah: nanti esok abah amik kat opis kalau ada...

apaaaa??amik kat opis??hahahaha amik je la abah janji jah buleh berlappy seperti biasaaa =D

nih sib baik akak aku bagi pakai harta dia...nak pakai pc kat umah aku mau berjanggut aku kena tunggu...lembab yang amattt...pastu screen pc tue plak lebar pendek semacam...me not loikeee~

ok, tataaaaaaaa...ari isnin kita ketemuk yaaa...nak pegi snorklingggg...yabedabeduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

=)


6 comments:

Hanaz said...

wah3.. seronok nye akak ke pulau. hehe sy br terperasan blog akak kojah ni.. hehehe

Hanaz said...

wah3.. seronok nye akak ke pulau. hehe sy br terperasan blog akak kojah ni.. hehehe

joegrimjow said...

careful snorkeling tu
kot2 ikan paus datang

[z@ck] said...

weyh..nk ikut gak p pulau!

Pocket said...

pulau mana tu agaknya yer,
buleh pocket gi stalking kalau dekat:D

anyway.. sila amik banyak gambo masa di pantai tu nanti yer :D

(Cubaan nak tgk gambo sexy.. yes yes, ku tahu takkan berjayanyer.. tp cobaan tu perlu)

kojah said...

dear hanaz,
ehh nape xbleh tgk blog kamu??ko nih junior akak ke??ke sape ek??

dear joe,
baikk bro...ala, ikan paus tkt ngan sy...ngee

dear zack,
kete xmuat dear...hihi

dear pocket,
hahaha lawak la bro nih...alah, sini rasanya xda kot pics sexy2...klu ada pn secara xsengaja kot...lalalala

Page number