My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, December 12, 2009

Layan cerekarama dan juga malam2 jadik babysitter...

hurmmm...camne rasa kalau kita nak tulis kat blog sendiri pun seperti ada kekangan?tak best la kan...oh tidakkkkkk!!aku tak mahuuuuuuuuuuu!!so aku akan terus menulis janji aku tak mention nama si polan si polan =D

eh ehhh, sape makan cili dia la terasa pedasnya...betul tak??lalalala

dah dahhh...aku nak enjoy layan cerekarama sekarang...nampak macam bestttt...mOtip?? rozita che wan berlakon you...yuhuuuuuu!

dan malam nie buat pertama kalinya aku akan tidur bersama-sama ngan babyyyy...apakah??

heyyy, aku buleh buat tak nie??kang malam-malam liat plak aku nak masak air panas semata-mata nak basuh berak baby...ke ada cara lain kah?kalau lap-lap pakai tisu saje agak-agak buleh diterima dek akal pikiran tak??hahahahaha

wuaaaaaaaaa!!kalau macam nie lagik la tak buleh nak bangun awal-awal pagiiii..*alasan terbaik*


No comments:

Page number