My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, December 04, 2009

Friendship...

kawan,
di saat aku memerlukan mu,
mengapa engkau mendustakan aku?
mengapa engkau menjadi tidak amanah kepadaku?
mengapa engkau tidak menyimpan segala rahsia-rahsia ku?
oh mengapa??

kawan,
di saat kau mahukan aku menjadi kawan baik mu,
mengapa kau mahu melaga-lagakan aku dengan orang lain?
mengapa kau menjadi talam 2 muka kepada aku?
mengapa kau sedikit pun tidak menjaga perasaan aku?

kawan,
di saat aku senang, kau mencari aku,
tetapi di saat aku susah, adakah engkau menghulurkan bantuan?
adakah kau sudi membawa aku berjalan2 sepertimana aku bawak kau dulu??

kawan,
aku sayangkan kau, aku percayakan kau,
tetapi mengapa engkau musnahkan kepercayaan aku itu,
mengapa engkau sanggup mencuri hak aku?
adakah aku patut beri kau peluang?
oh tidakkkkkk!

kawan,
aku bahagia bersamamu,
tetapi kenapa seperti ada jurang pemisah antara kita,
adakah kerana engkau terpengaruh dengan kata2 si penghasut,
ohhhh aku rindukan kau...

kawan,
terima kasih atas segalanya,
tiada apa yang dapat ku ungkapkan,
atas segala nasihat dan kata-kata perangsang yang kau berikan,
aku sayang kau...
sayang sangat-sangat!~

T_T


*k, z, f, e, f, f...


No comments:

Page number