My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, December 10, 2009

Boys addicted to ~

lelaki suka benda2 cenggini ehhh??

aku tak pernah tahuuu pun...eh2, watpe plak ko nak tahu kojah??ko bukannya laki punnn...hahaha

alahhhh, macam tak biasa pulakkk...kot2 la aku leh bagi hadiah kat memana lelaki...ada lelaki yang nak tak?opsssss!~


4 baju + 1 buku + 2 batang pen berwarna pink dan purple...

alahhh, beli tyme sale parkson tue blehhh la...sebab tuh kemain banyak lagik aku amik sampai 4 helai baju...cube kalau tak dok sale, nak amik selai baju pun berkira-kira tau...hahahahaha

maro: ehh, apesal beli buku ngan pen tuh?
kojah: alahh, nak rasa semangat nak masuk sem baru nie...
maro: yolaaa...hahahaha
kojah: hahahahaha

mOtip beli buku + pen?hahaha


6 comments:

Dee said...

amboi sakan ko shopping kojah..siap shopping nk masuk sem baru..bagus2..

Zarpeno said...

tak smua kot mintat macam tu..hehe

nURmALa mAZLan said...

nak bat diary thn 2010 la tu..hahaha~

★ Nu♥ℜul ★ said...

banyak sys rembat baju . kata year end sale kan.xkan xrembat.ehheehe ..
makin bertambah2 laa koleksi baju sys kojah .hehehe ..

Sharinginfoz said...

beli banyak2 tolong jana ekonomi...


http://peribadiz.blogspot.com/2009/12/jom-survey-nuffnang.html

kojah said...

dear dee,
sbb buku kaler pink kakkk...haha

dear zarpeno,
owhh bistu kamu mintak apa?

dear nurmala,
diary kt blog aje nie kak...huhu

dear nurul,
byk pn sbb sale jerk...cuba klu xsale...haha

dear Sharinginfoz,
jana ekonomi yg bagus tuh...haha

Page number