My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, December 07, 2009

Mencari batu di Ulu Bendul...

Demi anak yang tercinta, sanggup ku redahi juaaaa...hahahaha -abah ku-


Ulu bendul nie sebenarnya tempat air terjun...aku pun dah lamaaaaaa sangat tak g...masa ngan tutt dulu2 ada la g...skang nan adoooo...huhu

tapi kalau nak g pun watpe kan...setakat nak mandi2 kat umah pun blehhhh ~ ayat nak sedapkan ati~hahahaha

lagipun dulu2 penin oh nak lalu jalan nak g kuala pilah nihhh...cam ular sawa kekdahnya...ater jalan pusing2 bukittt...tapi sekarang tak lagik yerk...highway sudah siappppp...


eh ehhh, abah aku nak g mana tuhhh??

cube teka...hikhikhik


batu untuk bertungku bagi pompuan pas bersalin...dijamin berkualiti!

nenek bidan: g la carik batu untuk bertungku kat sungai2...takpun kat air2 terjun...
mom: bagus ke nenek bidan?
nenek bidan: bagusssssssssss
mom: baiklah

nenek bidan dipanggilnya...muahahahaha serius batu2 dari air terjun memang terbaik dari ladang...yang penting tahan panas u ols...

tapi janganla korang carik batu yang empat segi ke hape kan...kang sakit plak perot tuh nak bertungku...carik la yang bentuk bujur2 gitu...

selamat bertungku u olssss ;)


7 comments:

sueanne said...

lame gile akk tak g ulu bendul kojah..last time tahun 2002/3 klu tak salah..ngan geng poli shah alam..jauh giler nak g berkelah..hehehe

nampak cam dah cantik dah ulu bendul tue ek..apsal sikit no gambornye kojah..tak puas akk tgk..hehehe

lily lotus said...

erkk..mcm scary jer bunyinya..tak takut ke nanti malam2 ada yg mimpi..suruh pulangkannn :P

mamarempit said...

last lalu situ ari rayo...balik kg....highway siap...lom lalu lagi....

sapo lak nk betungku ni jah??.

kojah said...

dear sueanne,
huii, lama giler tue kak...jomla dtg sini...kita jln2...hihi ntahla nape gambau ckit...kang klu snap byk2 abah bising lak...huhu

dear lily,
akakkkkkk...buat takutkn sy tau...hurm stakat nie alhamdulillah la tade pape...mtk2 la tade pape kn...

dear mamarempit,
owhh cpt2 lalu kak...jln dh cantik...hurm, akak sy nak bertungku...

catz said...

hi kojah,

lama tak singgah sini.
ulu bendul,,hemm lama dah tak pegi..
eh..memula aku scroll blog ni nampak batu tuh cam daging berger (siap ckp dlm hati..uii sedapnya berger)..hahahah..
btw..congrats for the new baby..
:)

[z@ck] said...

aik..jadi mak bidan plak ko..
ehhehee

kojah said...

dear catz,
hahaha klakar la akak nie...tang makanan nmpk aje yerk...
btw, thanx kak =)

dear zack,
mak bidan pn ye, bibik pn ye...xsabar nk tunggu gaji...ahahaha

Page number