My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, September 05, 2009

Photoshoot ke??

Baju yang diboli untuk raya akhirnya terpaksa dipakai sewaktu photoshoot keesokan arinya...

fyi, 2 ari berturut2 aku bertapa kat midvalley nun...hihihi 1st day untuk berbuka pose ngan akak comel nie, 2nd day untuk photoshoot ini...

hurmmm...2 helai baju aku boli, 2-2 kaler purple...aik, minah purple ke plak aku nih??


nie la barang2 belian yang membolehkan anda mendapat free photoshoot seperti ini =P

eh2, bukan aku sorang je yang borong, tapi cousin aku skalik daaaaa...


overr aku keyh...malam tuh punyala aku dok terpikir2 pasal photoshoot nih...terbayang2 akan eyelashes, eyebrow, smoking eyes, haaa segala mak nenek la aku dok terbayang2...alih2 simple je kottttt dia makeup kan aku...sobsobsob!!

foundation pun dia tak pakaikan tau...aku punyalaaaaaa datang nak tadah muka tanpa secalit makeup, upe2nya hampehhh =(

serius, aku rasa ada la dalam 5 minit je kot dia makeup kan aku...ke kurang eh?


takpe laaa...atleast merasa gak aku...hohoho

huii, aku memang tak suka ok bila nak amik gambar tapi orang tuh suro aku senget2 kan muka la, kepala la, badan la...mak aiii, memang aku tak reti noks!

tapi layannnn je la kojah oitt!banyak bunyikkk lak...


tadaaaaaaa...settle sudahhh...aku takmo la reveal satu2 gambar photoshoot aku...mahal tue wehhh...hahahahahaha hanya satu pix je aku taruk kat entry kat atas nun...tuh ha, yang aku pakai baju kaler purple tudung hitam tuh ari photoshoot aku la...

pastu ada gak aksi masa aku berposing tue aku g tutup mateeeee...aku ingatkan photographer tuh amik lagik skali...upe2nya skalikkk je dia amik...duliks la pix tuh cantik ke tak janji satu action aku satu pix sajork...apakah???

nak dapat semua pix nie kena bayar RM60...ok la kot...sebab yang free tuh 1 pix sahaja siap ngan edit bagai...tapi aku totap tak puas ati gak sebab ada aksi yang aku berposing tue aku g tutup mata...padhal gambar dah cantik nie weh...hahahahaha *giler perasan*


7 comments:

Kak Lia said...

nk jd model ko??? hehehe....ade harapan tuh...

Kaseh said...

lawaaa laa.. walaupun tak pakai foundation..hehhehe sweet jek..

eddie dewanaga said...

nice pic kojah...!

Anonymous said...

nie free ea kojah ..!!!

DilOt said...

simple tp cantik lg ok ar kojah....dr tebal tp xcntik...

MuMMy 2 Haqq said...

walopon tak pakai foundation, gambo nampak mcm pakai.

kojah said...

dear mamarempit,
xckup cantik la kak nk jadik model...huhu

dear kaseh,
yeke kak?terharunyaaa...=P

dear eddie,
thanx bro!

dear kf,
free sebab beli brg2 dia more than 150...

dear dilot,
owhhh ek?hehe

dear mummy,
sebab dh edit kot kak...huhu

Page number