My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, September 09, 2009

Been busy...(9/9/09)

sorry guysss...banyak benda nak update nie tapiii 'nantilahhh...test lagik pentinggg nih'...haaa, gitu yeeee =P sorry jugak sebab tak sempat nak lawat blog kamu, kamu n kamu...minggu nie sajork ada 3 test...apakah??gini la kalau dah nak dekat cuti nie...tapi bagus what ada test before raya...sebab raya nanti leh sakan bergumbiraaaaa...hiks!

ha, contest tuh meh la join reramai...senang je kan?tema dia adalah BEBAS ye janji jangan taruk banyak2 pictures sudah...cukup la 2-3 pictures sajork...acik takmo glamours nyahhh...hahahahaha join ler weiii...mana tau aku bermurah ati ke nanti...tuh aku taknak xplain bebanyak...paham2 sendiri la ye...jangan nanti kojah,nak tettttttt...kojah, nak tuttttttt...tak dapekkkk...hahahahahaha kejamnya aku!~

adeh, dok ingat nak makeup blog pulak...kasik lagik lajuuuu...ate ada orang bilang blog aku agak lombap...thanx ye dear to inform...tapi nanti2 lah tuh...tunggu aku cuti sem sok2...hihihihi baru leh godam puas2...masa tuh memang tak ingat apa dah...dah nak dekat maghrib baru nak bersiram...hahahaha penangan blog nyer pasal...tapi takpe la kan...masa tuh aku ngah cutiiii...lalalala

*pejam celik pejam celik dah nak final nie weiiii*



2 comments:

rasp said...

sis gud luck exam tu...
slamat membizikan diri iye :)
take care!

eddie dewanaga said...

study comes first, kojah...

blogging, krismas tahun depan pun buleh blogging apa.... hehehe!

Page number