My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, September 28, 2009

Pemenangnya adalahhhhhhhhhh!!

sebelum2 tuh aku nak ucapkan terima kasih banyak2 to the participants of my contest...there are:
1) srikandisyafyka.blogspot.com
2) e-yya.blogspot.com
3) deekuntum.blogspot.com
4) ikiqzalia.blogspot.com
5) ijanmemory.blogspot.com
6) razlina.blogspot.com
7) luvlysofea.blogspot.com
8) anamarza.blogspot.com
9) espritrasp.blogspot.com
10) warkahnuovic.blogspot.com
11) mummynaliya.blogspot.com

tak terlupa jugak aku nak ucapkan terima kasih kat orang itu dan orang ini yang dah buat header aku sebelum2 nih...thanx so much ye!!

hurmmm...semua header2 u ols cantik2 belaka...serius aku memang sukaaaaaa sangat2...nih yang tak sabar aku nak tukar2 header nih...this month header lain, next2 month plak header lain...wahhhhhh bestnyerrrrr!bulehhh u ols???

so setelah penilaian demi penilaian dah dibuat, pemenang utama adalahhhhh...
srikandisyafyka.blogspot.com => header 5 (click sini)

dannn aku jugak sangatlah berbesar hati nak bagi adiah saguhatiiiii...hikhikhikhik dan pemenang untuk hadiah saguhati adalahhhhh...

e-yya.blogspot.com => header 2 (click sini) ngan deekuntum.blogspot.com => header 13 (click sini)...

ha kenapa ek aku pilih header 5 sebagai pemenang??sebab aku suka gambar mata tuhhh...yelahhh, selama nie header2 aku asyik terpampang wajah2 aku jerk...nak gakk aku wat surprise kat korang yang baru 1st tyme nak masuk blog aku...macam bia orang tertanya2 la...eh2, sape tuan punya blog nih?haaaa gitu...hahahahahaha lagipun aku skang macam malu2 la nyahhh...motip aku malu??wakakakakaka dush dush kojah!!ha lagi satu...header nie ada bonus mark sebab dia masukkan slogan yang ada kat profile aku 'cheer up mylife'...

dan kenapa aku pilih header 2??sebabbbbb header 2 veryyyy da tertarik mata ati aku nihh...kalau aku nak buang malu2 kucing aku tuh, memang aku akan pilih header nih la...hikhikhikhik dan kenapa header 13??sebab header dia menepati citarasa aku di mana kaler pink purple u olss...haaa criteria nih penting sangat2 ye...walau ko wat header aku cantik meletop tapi header dia kaler hitam ke, oren ke, macam mana aku nak pilih sebagai pemenang?ate aku penggemar pink...hihihi eh2, purple pink pun aku sukeeee daa...lagi satu words yang kat header tuh tak kisah la kaler pe janji background dia ala2 pink gituuu...lastly header 13 ada bonus marks yang tersendiri sebab dia amik gambar aku yang lama2 tuhhhhhhhhh!aku pun tak ingat entry aku yang mana satu tapi gambar2 tuh memang kat entry lama...

okkkk, tahniah kepada pemenang...yang bukan pemenang tahniah jugak aku ucapkan...dan terima kasih banyak2 ye sebab join contest aku nih...hurm adiah untuk pemenang tak ada lagik buat masa sekarang...harap sabar ye u olsssssss...

thanx so much!!!

*eh2, ada header2 nih orang lain yang buat ke????tetttttttttttt



14 comments:

Dee said...

yeh2..dpt adiah..ko jgn bagi setakat fm je kojah..kalo fm akak nk seplo..nk bg 1 kg yg tlg buatkan header ko ni..

sueanne said...

sume header memang cantik2 belaka..
congratosss kepada pemenangg n yang bukan pemenang..hehe

Anonymous said...

ni contest wat header ka ?

rasp said...

congrats to the winners!

IT'S Me N.a.N.a said...

POPULAR KAMU YER...

Nurmala Mazlan said...

dik..
akak suka yg ko peluk huruf K tu
=)

Unknown said...

pinjam header bleh x??

Fyka said...

yeshhh...
timaceh akk..

said...

tahniah2 kepada yg menang.....

(^_^)

eya said...

thnks kojah..syukran dpt saguati

♥NSarasazaSaadan♥ said...

header 5 lagi shanteek..ekekek

♥NSarasazaSaadan♥ said...

eh!header 2 lah canteek..cantek sgt2..huu

umminabilah said...

la akak kalah ke?

kojah said...

dear Dee,
amboiii kak...demand ye =P hah, bg 1 kg?akak la orgnya yg suro org lain wat tuh?hahahaha =P

dear @--- Sueanne ----@,
betolll...semua cantik2...sy sukeeee =)

dear kf,
laaaaaa...xtau ke bro??sure xmsk blog kojah kan??

dear rasp,
okkk...akak jgn berputus asa tau...mana tau nx tyme rezeki akak =)

dear nana,
hah, popular ke?takkk laaaa...

dear nurmala,
semua header cantik2 kak...hihihi

dear 0,
pinjm nk watpe?uuiii, tak bulehhhh!

dear srikandi,
congrats ye dikkk...

dear yanie,
tQ...=)

dear eya,
congrats ye kak...

dear sazalovewan,
serius, semua header cantik2...smpai naik juling sy nk pilih...huhu

dear umminabilah,
takde yg kalah kak...semua adalah pemenang cuma adiah ada 3 je...hihi xpeee, nx tyme akak try lagik yee =)

Page number