My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Monday, May 04, 2009

Menyesatkan ke??????

aku naik train aritu...tetibe ada mat saleh hulur bnda nie kat aku...aku memula ingt tiket aku jatuh ke ape kn...rupa2nya dia hulur bnda nie kat aku...

yg aku geram tuh, kat pompuan bertudung je dia bg bnda nie...

apa maksud semuanya nie?????????????????
















so apa comment anda?????

13 comments:

Dee said...

cait..kuong ajor..kasi rejam itu mat saleh..

PakciQue said...

Ini mungkin antara cara mereka memesongkan akidah dan membuatkan kita sesat.
Noorhidayat.Com

joegrimjow said...

gtau die balik

"ye saye pasti, ade kaedah lagi cepat n pantas nak ke syurga. nak tau? meh masuk islam lu"

lalala~

Shafie said...

mcm2..ek..

*ayu* said...

kojah tau baik buruk kan?
semulia mulia muslim adalah aqidah & iman yang kuat.

back to basis.. u'll be fine...
amik, senyum and jangan tengok dia dah..

take care..

fahmi latiff said...

jahat betul mat saleh tu...
geram.... tapi ada hikmahnya tu .. insyaallah... :)

Aben said...

ya kiter sokong...joegrimjaw

Dee said...

akak dh buat tag ko..meh dtg tgk..

Dee said...

akak dh buat tag ko..meh dtg tgk..

eddie dewanaga said...

dia ni cuma menjalankan kerja dia...

MURTADKAN SEBERAPA RAMAI YANG BOLEH GADIS2 MELAYU...

gerakkan ini dah makin berani muncul dikhalayak ramai...

nURmALa mAZLan said...

sial punya kafir laknatullah!!

Liquid said...

hoh lahabau nye mat saleh.

kasi pang jek same die!

kojah said...

dear Dee,
mmg patut kasik rejam!!

dear pakciQue,
tuela, mmg nak memesongkan aqidah org2 Islam...

daer joegrimjow,
betul!!!tp xsempat nk ckp cmtuh dia dh kua train dh...

dear shafie,
kafir laknatullah!

dear ayu,
tp sy pndg dia ala2 terkejut kak!nyampah pun ada gak...huhu

dear fahmi latiff,
lebih dr jahat la!cam iblis!

dear aben,
betul!!patut dia knl Islam dulu...

dear Dee,
ok, jap lg sy tgk tau kak...

dear eddie dewanaga,
tue la kan...takut lak ada yg terpesong...nauzubillah!

dear nurmala,
mmg sial pun kak!!

dear liquid,
klu aku bkn je nk bg pang, nk bg LEBIH dr tuh...kasik ajr ckit!!

Page number