My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Friday, May 08, 2009

Resepi kejayaan...

yahoooooooooooo!!exam aku dah abisssssssssss!!

tak sabarnya aku nak g holidayyyyyyyy...2 holidays are cOming...=)
















nie resepi kejayaan katanya...a week b4 my final examinatiOn!even klas nie on saturday tp sbb resepi kejayaan, aku sanggggggggup gak dtg...

tQ2 sir...doakan kejayaan kami & mtk maaf ats segalanya...
















ada satu hari tuhhh, kema tunjuk kat aku shawl die...

dlm ati aku berkata2 cantikkkknya!!

tetibe jah, nah la.aku bg ko...xnk la, dh la cntik...aku bg btol2 la nihhh...aku nakkkkkkkkkk!!!!

THANX SO MUCH KEMA...i lap u eternity...(dan2 lap u kan?)

tak sabarnya aku nak pakai g holiday nnti...hiks!
















dia pun ada bg aku benda nie gak...eh2, bkn dorg je bg aku tau, aku pun ske bg brg kat dorg gakkk...tp pe yg aku bg, takmo la aku tunjuk...diam2 sudahhhh!~

sampai satu ari tu aku ckp kt kema, seganla ngan kwn2 aku nie, dorg asyik bg aku brg je...kema said, alahhh rezeki ko la tuh.ko kan ske bg brg2 kt dorg gakkk...

so kesimpulannya??lu pikir la sendirik...lalalalala

4 comments:

Shafie said...

bestnye dpt sesuatu dr rakan2 kn :)
mmg cantik pon shawl tu..
tatau pe act shawl ni..hehe..
ley terang? :p

kojah said...

leh2...shawl tue cam lilit kt bdn la bila sejuk...kira cm selendang laaaa...yeke aku ckp nie?aku pun xtau sgt...huhu

norakmaratan said...

hahaha sahfie tu nak tau nape??nak beli untuk gelpren ker???

kojah said...

dear norakmaratan,
yela tuhhh, nak kasik gf dia...=P

Page number