My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, May 14, 2009

Fogging n da gift...

tidakkkkkkkkkkkkkk!!ada denggi ke kat hostel aku nih??

aku dah serikkkkkkkkkkk!!cukup la sekali aku dah penah kena...

cam org nak mati ok...yg lawaknya masa aku kena denggi nie...abah aku bwk air 100+ byk2 kat aku masa aku dok spital...alih2 kena marah ngan mak aku...apakah??hahahahaha mak aku tak tau lor air 100+ tu pengubat denggi...tp pas doc explain ckp 100+ la plg ok, baru mak aku leh accept...huhu















2org laki kat gate tuh org kedai makan laaaa...

jgn korg ingt bf cpe2 lak...rules hostel aku sgtla ketat yeeee...
















kojah & kema: "mak ko g australia pun ingt kat ktorg ek"
zati: "ntah, mak aku beli byk2 la"
kema: "kalau cmtu, kita nak g S nnti pun kita kena belikan sumthing utk mak ko gak la"
"hahahahaha"

S??g mana tuuuuuuuuuuu??
















yg keychain ikan tuh zati bg after she came back from malacca...n turtle tuh of course dari ganu...thanx so much to both of u, zati n ayu!!

i really appreciate it!

-xoxo-

6 comments:

JIVEBUMZ said...

kt kawasan apartment akak tu pon selalu jer dorang sembur2 nie.. huh tapi tak pela untuk cegah denggi kan

Dee said...

aku tau mana itu S..itu South Afrika..ko jgn lupa akaknyer FM tau!!

nURmALa mAZLan said...

busuk kan

kojah said...

dear jivebumz,
akak penah kena denggi x?

dear Dee,
opppsss!tuh lmbt lg la kak...nnti ingtkn blk tau...hiks

dear nurmala mazlan,
hahaha btol2 =P

mummYaeesh said...

fm takde ke uols??whoops..lalalala
smbil kenyit2 mata!

kojah said...

akak nak ke??ke rajin2 leave comment la...huhu

Page number