My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Wednesday, May 27, 2009

Cameron Highlands part 2...

dah abis sukaneka tue, naik bas tros gerak ke hotel...
















nie la hotel aku...rosa passadena hotel...terbaekkkk!!y??sbb jalan kaki je nak g pasar mlm yg famous kat CH nie...mmg hotel nie kat kawasan beli belah laaaa...yg pasar tue plak, kalau korg nak borong sakan tak kira strawberry ke, jem ke, buah ke, teh ke, pape je laaaa, mmg pasar mlm la yg plg murahhhh...





















ktorg amik bilik double yang berharga RM150...dia ada mcm2 jenis bilik ohhh...ada triple n quad...yg triple tuh berharga RM180, yg quad tue RM 200...
















adehhhh, cam nak landing plak...tp tak sempattt ok...ktorg kena mandi pastu nak g pasar mlm plak...eh2, aku mandi ke? =P yela, mlm nie plak ktorg ada dinner...kalau tak g pasar mlm masa nie, bila lagik nak g kan?lgpun kalau tak silap aku, pasar mlm tu bukak hari sabtu sahaja...eh2, tol tak info aku nie??huhu
















tak sukeeeeeee...sgt rush ok!nak g pasar mlm pun kena ciap cepat2 cam orientasi lakkkk...sbb kol 7.45 dah kena ada kat hall utk majlis dinner...

bilik nie aku duduk bertiga...aku + ekin + akak ekin...
















nie dah siap2 nak g pasar mlm tuhhh...
















so ktorg jalan kaki sajeee nak ke pasar mlm...pjg oh pasar mlm nie...kiri kanan jalan ada org jualll...
















nie la ghupenya pasar mlm tueeee...kalau korg nak beli, nie la tempat yang terbaekkkk!!
















balik2 pasar dah kol 6 lbh...kita landinggggg dlu...
















pastu aku kena ciap2 lak utk majlis dinner...tema majlis adalah "smart casual"...dah tentu2la tak boleh pakai jeans...
















dinner nie makan ala2 steamboat ngan nasik gorengggg...steamboat nie mmg aku suka la tp phm2 je la bila mkn ramai2 cenggini...kalau ngan family aku slumber je la cedok mik bape kali pun kan tp kalau ngan org luar camno??harussssss la aku mencover diriku...muahahahaha!!

nasik goreng dia mmg sodappppp yg amat tp nape dorg makan ckit je ek??maluuuuuu la aku nak makan byk2...so hasilnya aku tak kenyangggg...hahahahaha
















muka aku yang tak berpuas ati sbb tak dpt menikmati makanan itu sepenuhnya...hohoho =P
















nie mc pada mlm tersebutttt...besttt gak la mc nie...suka wat lawak2 nyerr...tak ada la skema je kan...kalau tak, sah2 aku ngantokssssssss!






























nie Datuk n hubby nya yang berkaraoke pada mlm tueeee...mmg spOrting abesss la...sebelum dorg berduet nie, Datuk ada nyanyi lagu sorg2...terbaekkk!

tp kan kan, kenapa kalau majlis2 cenggini, org selalu berkaraoke ek??kenapa tak buat benda2 lain??huhu
















nice couple...couple nie pun berkaraoke gak...yg aku ingt namanya Pn Anis...=)
















my bff, ekin + kak sya (akak ekin) + kojah...
















opssss!!yg aku pegang tue bukannya hadiah aku...tp hadiah cabutan bertuah kawan aku laaaaa...

blk2 bilik, packing2 brg then layan cerekarama jap pastu tros ZzZzZZzZzZz...mmg tak sedar hape la aku tidur...maro msg + call pun aku tak sedar langsung...sedor2 dah kol 7 lbh...hehehe

7 comments:

::Asya Alesya Natasya:: said...

::Salam Kenalan Dari Aryana Edrena::
::Wuah dah link aryana ek??
::TQ TQ..aryana pun nk xchg link kojah k::

kojah said...

salam2...dah link dh...keep in touch dear =)

DilOt said...

tak suke gi CM..jalan die boleh wat dilot mabuk gler...hehe..

Amiha Ayu said...

lena tol ko tido..
muahahahha..

kojah said...

dear Dilot,
tuela, saya pun bwk sesiap mintak cap kapak...huhu

dear ayu,
hahahaha dah mlm sebelum tue kol 3pg baru tdo!

Nurmala Mazlan said...

dik..
akak plan nak gi cameron nnt pon plan nak gi rosa pasadena ni..ntah la..bila akak goolge dia, nampak cam menarik je compare to others hotel

kojah said...

ok kak hotel tuh.lgpun dia kat tmpt shopping2 la.pasar mlm pun dekat!

Page number