My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, May 12, 2009

Book fair 2009...

1st tyme kot aku g book fair nihh...hiks!nampak nau tak excited nak g book fair cam se excited nyer aku nak g shopping...yuhuuuuuuuuu!~
















aksi2 gedix-ness ~

















plan asalnya aku ngan kema jeeee...tp aku rasa cam cikit lak kan berdua...apakah??kalau dating berdua nakkkk jerk...muahahahaha!!

so dorg ckp nk follow...bagusssssssss!
















hall of frame...huhu





















kan dah ckppppp...excited jer couple nie nak g book fair kannnn...

















lenggang kangkung mak minahhh...cantik lorong2 kat pwtc nie...lorong?apakah??
















1st yg aku nampak duwettttttttt...mcm2 jenis oh ada...different countries...rasa cam nakkk je aku amik satu tp tak teramik lak...

kak, masa nie sy mmg tol2 tringat kt akak la...huhu















ada booth norhayati ibrahim...tp aku tak beli pun novel2 dia...sbb cam tak berjaya nak menarik perhatian aku...

tuh ha yg pakai baju merah tu la norhayati berahim...hangpa kenai dak??
















pas aku agak2 dah penin2 lalat dlm tuh, aku pun kua laaa...alih2 aku jmp mamat nieeeee...

amboiiiii kemain ko ek...mentang2 aku tak nampak muka ko...leh lak ko wat 'i love u' pakai jari kat aku kan...

sekalikkk muka dia cam fahrin ahmad...confirm dan2 tu aku reply 'i love u too'...wahhhhhhh!!ampunnnnnnnn maro =P
















on right side kema bg kat aku, on left side aku nak bg kat orggggg...hahahaha kelakar tol la mas nie...aku ckp la kat kema, 'aku ada sumthing utk ko nih'...'aku pun samaaaa tp ko nk bg apa ekkk'...'nieeeeeeee'...pastu masing2 dah HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

aterrr ktorg beli kat booth yang samaaaaaaaaaa...huhuhuhu
















bahan rembatan aku...sikit je kan??huhu
















dah alang2 sampai pwtc nie, harus la tersesat sampai ke the mall nun...dan aku pun indirectly terbeli garmin gps nieee yg ber rege rm60...

dah tak sesat la aku pasni...jom jenjalan =P

5 comments:

Dee said...

aisey kojah..ada ye duit aritu kat book fair..rugi2..tp buku anis ayuni manisnya cinta tu best tau!!

nti nk no tipon mtk kat ayuthesun or email akak eh..sarina_ibrahim@yahoo.com

Nurmala Mazlan said...

adeh!!!!
terlepas sudah book fair nih..dah abis kan??

kojah said...

dear Dee,
ok, nnti sy email akak tau...

dear nurmala mazlan,
dh abissss dh kak...nx tyme ada lg sy gtau k...

cʏcʏreαℓℓα said...

xpenah ag pergi book fair ..

kojah said...

nx tyme pg tau dik...bykkkk sgt buku2...

Page number