My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, May 19, 2009

Sempena mothers day...















sbb aku suka choc indulgence, so aku beli yg nie gakkkk...huhu
















tak ada laaaa...mak aku pun suka yg nie gakkkk...1 for me n 1 for my mom =)
















aku beli kasut kaler biru nie utk mak aku...sbb aritu mak aku ckp berkenan kasut cam aku...tp mak aku lagik berkenan yg aku punya la...camnO??

pastu aku terbeli perfume utk aku laaaaa...hahahaha sbb kaler pink...buleh??

yang sandal tuh plak hasil godaan kema...=P dia kaler merah, aku kaler pink...leh plak nak beli sama2 kan!

*kema n zati, tak sabarnyaaaaaaaaaaaa!!~

6 comments:

Dee said...

ni kasut croc eh? cantik..

kojah said...

hurmmmmm...=)

Shafie said...

oh mmg ramai minat kasut croc ke..hehe

nk kek tu..
sedp je tgk :P

kojah said...

sedap crocs sedap dipakai...huhu

nak?suro aja tlg belikan =P

mummYaeesh said...

choc indulgence my fav tooo...yummy!

kojah said...

wahhh!leh sharing la gini =P

Page number