My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, May 16, 2009

Lamb chop...

masa minggu2 ngah exam tuhhh, abah aku dtg...yg bestnye abah aku ajak makan2 kat lua...yabedabeduuuuu!!!
















so aku request nak makan benda nie laaaa...tp alih2 abah aku kena balik cepat...so kita tapau je la...
















makan adalah sgt nikmatttttttttttt bila aku sorg2 ada kat bilik...alahhhh, masa semua org balik kg tuh...sodappppppppppppp!!tak payah aku nak share2 ngan sesape =P

kak, tmpt yg kita mkn dulu dah tutup ek??nie saya beli kat tempat lain laaa...

tp sib baik sedap gilos!
















dan saya juga suka ini!

boleh didapati di jaya jusco...

















tadaaaaaaaaaaa...katilku...next sem harus bear ku berubah wajah...tak sabarnyaaaaaaaa...=)

12 comments:

atty's said...

sedapnya kojah lamb chop tu..ko dekut ye taknak share..

atty's said...

sedapnya kojah lamb chop tu..ko dekut ye taknak share..

atty's said...

sedapnya kojah lamb chop tu..ko dekut ye taknak share..

eddie dewanaga said...

gambar kojah mkn lamb chop tu mcm blur sikit ah...

eh, ke mata gua yg dah rosak ni...
hehehe...

Shafie said...

uish...sdpnye..
share ckit kojah :D

*ayu* said...

lamb chop? sedap ek?
alamak.. akak kureng gemor la... meh nak rasa je sikit, aci?

sweethOneY said...

arghhh
ngidam takooooo!!

kojah said...

dear aty,
cedappp kak...ala, sekali sekala jd dekut kak =P

dear eddie dewanaga,
xpyh clear2 la...bia blur2 ckit...br best...haha

dear shafie,
takmo share2...xbesttt...hahahaha =P

dear ayu,
rasa ckit je bulehhh...rasa byk2 xleh...haha =P

dear sweethOney,
jejom beli jom!hehe

nenekrock said...

sedap kooojahh ko nyer lamb
ak suka gilooo lamb chop hushhhhhhhh
leleh akk neh...tukolink ehh

kojah said...

orite...jom tukar2 link kak...pe lg, g la terjah!huhu

mummYaeesh said...

apakebenda yg 3 ketul tu??

kojah said...

yg tue tako tao kak...kat jusco ada...akak g try la...sedappppppp!!

Page number