My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Sunday, July 18, 2010

I love both of you!

last aku tengok budak kecik nih bulan 5 arituhhh...bagik aku lama giler kotttt...

eh ada la gak aku tengok jap si iqbal nie pas aku balik pulau redang aritueee...yela, kata pun pulau redang kat terengganu kan...sangat durhaka ok kalau datang ganu tak menyinggah umah akak sendiri...lalalala


sekarang iqbal dah masuk 7 bulan lebihhh...perubahan ketara yang aku nampak adalah bila aku nak amik dukung jerk, dia akan tengok aku lama2...

hahaha rasa nak tergelak pun ada bila dia dok perati aku lama2...contohnya bila aku nak dukung jerk, dia akan pusingkan kepala dia dan pandang muka aku lama2...bila dah puas pandang, dia akan tengok tempat lain jap pastuh sambung pandang aku balikkk...kehkehkeh kelakar pulak aku rasa...


bukan takat nestum, bubur nasik pun iqbal dah pandai makannnn...tapi susu ibu tetap di hati iqbal...

ok iqbal, rajin2 lah balik seremban yooo...buleh acik suap2 makanannnn...


No comments:

Page number