My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, July 01, 2010

Langkawi part 4...

boleh tak aku kuarkan entry bergambar sajorkkk??sebab aku rimas plak entry nih dok lama2 sangat dalam draft nun tak kuar2...

bulehhhh yerk...nanti ada masa aku membebel2 balik kat entry nie...

UPDATED!!


dah nama pun underwater world, apa lagik yang ko boleh tengok kat sini melainkan binatang-binatang yang adoooooo...


konsep kat underwater world nie lebih kurang sajork dengan konsep aquaria kat klcc nun...cuma yang beza nya tang em em em...nanti yer...baca dulu the full stories...kihkihkih


bangau oh bangau (eh betul ke bangau?) yang berjaya menarik perhatian hakuuu...sebabnya kaki bangau berwarna finkkk~


nie kalau ko perati betol2, ko akan nampak 2 bintang kat siniii...sekor yang betul2 bagik muka kat ko, sekor lagik bagik bontot kat korang...hahahaha


anjing laut tak payah cakap la..bersepah2 ko buleh tengok kat memana zoo...


haaaaaa yang nie la pun yang lain dari yang lain...it's penguin!

tapi sayang la pulak aku tak buleh nak pelok2 kiss2 dia bagai...hahahaha over nyah nak pelok2 kan...even kalau ko g australia sana pun ko memang tak boleh nak pegang2 dia...camera apatah lagik...memang tak dibenarkan sama sekali...


banyakkk oh penguin yang ada dalam nih...


geram okeyyy bila ko tengok dia dok berenang2...

aku rasa kalau bebudak tengok nih sure dah lompat2 angkat kaki semua...haruslah kannn...nama pun bebudak dok?hahahaha orang2 besar yang tengok pun dah hepi2 dok posing bagai...


bila aku sampai2 jerk, semua dok termenung atas batuuuu...tapiii bila dekat2 masa untuk dorang makan, memasing terjun ke dalam air...very the pandai u olssss!padahal tukang bagik makanan tak masuk pun lagik dalam tempat tue...


pastuh kat lengan dorang memasing ada tag number memasing...ada kaler hijau, merah ngan hitam...maksudnya ada mak, ada bapak, ada anak...


nih penguin yang mahu bertukar kulittt...ehh, dorang ada inform tau berapa lama dorang bertukat kulit, berapa suhu dorang tapiii aku dah lupe daaa...

hurmmm aku rasa la...kalau u ols blogger yang tegar gitu, make sure korang take note apa2 info yang korang dengarrr...kalau tak, jadik macam aku la...masuk telinga kanan, keluar telinga kiri =D


yang nie pun penguin jugakkk...tapi dia lain sikit dari penguin yang atas nun...u ols nampak kan kuning2 tue??


yihaaaaaaaaa!!bagik aku dari segi kemodenan, aquaria klcc lagik nampak gahhhh...hurmm kalau dari segi best pulak, cousin aku cakap aquaria klcc lagik bestttt...

dari pemerhatian kojah pulak?aku tak buleh nak judgeee...muahahaha sebabnya aku g aquaria pun ngan family aku masa aquaria baru2 nak hiduppppp...kalau nak adil lagik saksama, aku kena g terjah aquaria klcc sekarang jugakkkk...




nie ikan apa yerk?masa aku g redang aritu pun aku ada nampak ikan nieee...

adoyaiii, entry redang bila pulak nak keluar kojah oitttt????


2 comments:

mekchu said...

buleh.. pictures can tells a thousand words.. hehehe.. seronok ye bejalan..

kojah said...

dear mekchu,
thanx kak...tuela mls plak skang nih nk taip2...huhu hurmm berjln mmg sonok kak...duwet jerk xsonok...

Page number