My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, July 15, 2010

Ya ampunnnnnnnn!!

Lama gilerrrr aku tak update blog kannnn...ada sesiapa rindu saya tak?eh tak tak...ada sesiapa rindu ai tak?eh silap silap...ada sesiapa rindu aku tak??miahahahaha =P

sat noooo...aku gigih nak karang ayat untuk next entry nih...

hurmmm aku nak citer sal practical aku la...overall i choose the BEST place to doing my practical placement...yaribbaaaaaaaaa!!

yang aku boleh cakap memang seronok sangat-sangattttttttt!!mana ada orang practical ke sana ke mari macam aku nih...hakhakhak nak bangun lewat pun bolehhhh...eh bukannn...maksud aku tak adalah lah skema sangat kol 8.30 tepat ko dah kena ada kat opissssss...tak pun kol 5.30 tepat barulah ko leh balik umahhhh...

i likeeeeeeeeeeeee!!

tadik pun kitorang ramai2 g outing ke bantingggggg...eh tak tak...bukan outing sesajorrr...tapi ada program kat sana...esok pulak ada trainingggg...yihaaaaaaaa!!

cuma yang tak bestnya bila aku berjauhan dari parents aku tercintaaaaa....sedih wei...yela jealous ok bila tengok kenkawan aku masing2 dok ngan family...aku nih hanya menumpang kasih di negeri orang...hahahaha ayat drama lebihhhh!

takpe2...nih aku tak sabar nak beli rumah sendiri...bak kata boss aku, kumpul la duwet beli rumah sendiri...tak kan muda2 tak nak kumpul asset??muda you!!hahahaha

ok, YAKIN BOLEHHHHHHHH!!

eh, apesal tetibe entry pasal rumah nih??


2 comments:

mekchu said...

mekchu windu tau..

kojah said...

luv u kakkkkk...muahs muahs!!

Page number