My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Thursday, July 22, 2010

Artis itu adalah .......

Aritu tengah aku dengan kawan aku jalan2 kat pavillion...

kojah: eh jat, **** la tuuuu...
jat: mana?mana?
kojah: tuuuuuu...
jat: betolke?kang nanti salah orang...
kojah: betolllllllll...

yes dear syafawani...you are righttt...amboii ko, tengok dari belakang jerk dah leh agak sape kannn...


sebenarnya cenggini...aku follow akak nie dah lamaaa...hihihi dari akak tue masuk pavillion lagik sampai la ke tempat gunting rambut...

masa akak tue masuk kedai gunting rambut, aku macam terkedu dah...Jattttt, camne kita nak amik gambar nihhhhh??

tak payah la kojah...sian ko kan...sedihhh wei tak dapat amik gambar masa tue...dalam hati aku dok berkata-kata, tuh laaa...sape suro lambat sangattt...

pas dah sedih tak dapat amik gambar, aku tarik kawan aku masuk toilettt...sebabnya aku nak betolkan tudung aku yang dah senget benget...huhuhu

tengah betolkan tudung tetibe...

jat: jahhhhhhhhhh, belakang koooooo!!
kojah: hahhhhh??ok2, kita tunggu akak tuh keluar...

hihihihihi rezeki weh hasil dari visualization...


kojah: hiii kak...nak amik gambar boleh?
norjuma: bulehhhhh...

cantik cantik cantik akak sangat debommmmmmmmmmm!!


dah abis amik gambar, norjuma siap borak2 dengan kitorang...very the peramah tau u olssss...i loikeeeeeeeeeeeeeeee!!

thanx ye kak sudi bergambar walaupun dalam toilet sajork...hikhikhik i lap you kak! =)


8 comments:

atty's said...

wah kojah ..ngn juma mcm adik badik je..

♥ FeRra ♥ said...

ko an slalu sgt jmpe arts an..x lame ko nk jd arts kot azah ;) heheeh

[z@ck] said...

aku dah agak dah!
hahaha

Dee said...

norjuma tu mmg cantik..aritu aishah nmpk hanis zalikha kt pavilion..dia lak malu nk tegur..hahaha..

Khairul Azmi said...

wah jumpa artis..hehe

Khairul Azmi said...

wah jumpa artis..hehe

mekchu said...

norjuma habib mohamad ke tu.. uwaaaaa.. jelesss nye.. dah besar anak dia..

kojah said...

dear atty,
jauh panggang dr api kak...hiks!

dear ferra,
bia aku wat rawatan muka dulu k...baru leh jadik artis...haha

dear zack,
tipuuuu, ko xsebut pn nama dia =P

dear dee,
npe maluuu?jgn malu2....kang nyosal...hits byk nih masuk gmbr artis...muahahahaha!!

dear khairul azmi,
artis cantikkk sure jd serbuan kan...

dear mekchu,
yupsss norjuma kak...anak kedua dia yg nie...dia dh ada 2 org anak klu xsilap...

Page number