My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Tuesday, July 06, 2010

TQ NUFFNANG!!dari duwet nuffnang, buleh beli handbag baruuu!

Apa-apapun, terima kasih nuffnangggggggg...i love u sooooooo much!!muah muah!!

haaaaaaaa...nih aku nak habaq mai nih...dari berblogging, ko jugak boleh dapat side income seperti aku...alahhh, tak banyak pun tak kisah marrr...janji duwetttt...dari habuk pun tak dok yerk...sape nak bagik ko dalam 4,5 ratus sedebuk??ado??yang ado sudi2 nak hulur duwet kat aku pun adalah makpak aku sendiri...hikhikhik terima kasih abah mak!=)

tapi janganlah ko berblog semata-mata nak dapatkan duwet...itu kira macam tak besh la intipati blog ko nanti...wahhh intipati youuu!aku berblog dulu2 pun sebab ari2 dok baca blog orang...akhirnya jadik gian kat diri sendiri...gian yang lagik terok dari dadah bebbb...ahaks!tapi lama2 pas aku berblogging barulah aku tahu yang kita pun boleh buat duwet dengan hanya berblogging sajork...


haaaaa malas lah nak membebel banyak2...korang tengok je la cek dari nuffnang ituuuuuuuuu...muahahahaha =D

yes, memang nilai yang aku dapat nie tak adalah riban2 tapi sape nak bagik duwet yang bernilai 3 angka kat ko secara free of charge??nehiiiiiiiiiii

so ada sesape nak belajar nuffang dari aku tak??tony romas satuuuuuuu...hahahahahahaha matik la pokai sorang2 kena belanja aku kekdahnya...tapi eja, kedai abe kat bangsar tue pun jadik la =P


semalam dapat2 cek, tros zasssssssss mandi...apa lagik kan...nak depOsit cek la...pastuh.......

kojah: mak, nak handbag baru tak?jom g jusco sekarang...
mom: jommmmmmm!!

wahhh kelasssssssssss!!teros jom youuuuuuuuuu!!kata hadiah besday untuk mak aku pun aku lom bagik lagikkk...oh ya, besday mak saya 30 june baru2 nie...ada yang nak kirim adiah kah??tettt!


agak2 yang mana berkenan di kalbu ibu ku??

sape teka betol, dapat meminang anaknya sekarang jugakkk...hahaha larikssssss!


atau ini...


atau yang iniii...

okkk, selamat hari jadik mak...semoga mak sihat2 sentiasa dan diberikan rezeki yang berpanjangan...aminnn!~

ohhhh nuffnang, terima kasih banyak2 yerkkk...arini saya check dah ada puluh2 dah...yippiiiiii!!


6 comments:

mekchu said...

bestnye.. sape nak bg ye tak? mmg nak belikan utk mak ke sempena duit nuffnang? lg murah rezeki ;)

Sharinginfoz said...

seronoknya dapat beli beg ngan duit blogging..... rasa nak beli tv ngan duit blog tapi berapa lama lagi aku kena tunggu

yatie sawanila said...

money money

kojah said...

dear yatie,
betullll kak...tp rasanya nuffnang akak lg byk dari saya...


hurmmm kenapa ngan blogspot nih ek??abis komen2 orang lain hilang??

attyfir said...

yeah ..leh belikan mak handbag .

kojah said...

dear mekchu,
btol2 kak xda sape nk bagik foc...huhu mmg dh lama niat nk bagik handbag utk mak...alang2 dpt pulak duwet nuffang...alhamdulillah!

dear sharinginfoz,
bro punya lagik la banyakkkk...simpan la dulu...lama2 nnti sure bleh bli punyerrr

dear atty,
alhamdulillah, niat tue dah lama kak...hihi

Page number