My birThDaY...

Lilypie Next Birthday Ticker

Google

Google
 

Saturday, July 17, 2010

Karipap ikea...

dulu aku bukanlah penggemar karipapppp...ehh memang tak suka langsung la...sebelah mata pun aku tak pandang...hiks!

tapi sejak makcik aku suka bawak karipap bila datang ke umah aku, aku jadik tertanya-tanya...kenapa la karipap yang makcik aku bawak cepat abis??sedap sangat kah??

dari situ aku mula berjinak-jinak dengan karipap...hahahaha tapi yang makcik aku bawak tuh memang super duper sedap wehhhh...bukan karipap biasa tuh...tapi karipap pusing orang panggil...

yang atas nih pulak karipap ikeaaaaa...sedap tuh memanglah sedap tapi dalam kepala aku still teringat2 karipap makcik aku...yang pasti karipap ikea nih ada keunikan yang tersendiri...dalam tue dia letak telor...

senang kata karipap makcik aku sedap dari segi lain, karipap ikea nih sedap dari segi lainnn...


yummy yummy!!

thanks ye tukang belanja! =)


hurmmm u ols nampak kereta satria neo kaler putih tuh??alex yoong weiiiiii...masa tuh aku nak lintas jalan dekat area bangsar village, so aku terpandang la driver dia skali...

biasalah kan pompuan2 nih kan...bila nak lintas, pandang2 la driver skali...tapi kalau driver tuh laki la...kalau driver pompuan, confirm aku tak pandang punya lah...hahahahaha

huiii, alex yoong sangatttttttt encemmmmm...masa aku sekolah dulu, ada sorang budak nih rupa dia seakan2 alex yoong...sampai aku pun jatuh cinta =P


3 comments:

mummysyafie said...

siyes...karipap ikea mmg sedap. first time makan tu terkejut tengok telor ayam kat dalam.

Sharinginfoz said...

panas2 sedap karipap

kojah said...

dear mummysyafie,
mmg sedapppp kan kak...adeh, teringat2 lak...

dear sharinginfoz,
a'ah panas2 tue sbg bonus...hihi

Page number